شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اهمال دولت در مبارزه با قاچاق شائبه‌برانگیز است

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 575984
نماینده مردم رشت گفت: عدم توجه مسئولان برای مبارزه با قاچاق این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید قاچاقچیان در برخی دستگاه‌های دولتی نفوذ داشته باشند.
اهمال دولت در مبارزه با قاچاق شائبه‌برانگیز است
به گزارش جهان نيوز، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت با اشاره به معضل قاچاق در کشور اظهار داشت: دو مسئله به کشور آسیب می‌زند: یکی واردات بی رویه و دیگری معضل قاچاق!

وی افزود: دولتی‌ها مشتاق افزایش آمار واردات به کشور هستند. به طور مثال اگر زمانی نیازمند ۳۰۰ هزار تن برنج وارداتی به کشور باشیم آقایان یک میلیون تُن برنج وارد می‌کنند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه اراده‌ای برای مبارزه با قاچاق در میان مسئولان وجود ندارد تصریح کرد: علت چیست؟ عدم توجه مسئولان برای مبارزه با قاچاق امروز این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید قاچاقچیان در برخی از دستگاه‌های دولتی نفوذ داشته باشند.

وی در پایان با تاکید براینکه باید با واردات بی رویه و قاچاق در کشور که پدیده‌های شومی هستند مقابله کنیم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نیز اگر به مردم تعهد داده که با هر پدیده آزار دهنده از جمله قاچاق مبارزه کند به این موضوع به عنوان یک اولویت بپردازد. چرا که هر گونه تعویق انداختن تعیین رئیس جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به معنای کمک به قاچاق کالا است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *