دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

علیرضا کریمی: خود را سرباز کشورم می‌دانم

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 575901
عضو تیم ملی کشتی با بیان اینکه خود را سرباز کشورم می‌دانم، گفت: من همواره در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بر‌می‌دارم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسم.
علیرضا کریمی: خود را سرباز کشورم می‌دانم
به گزارش جهان نيوز ، علیرضا کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، در پاسخ به ادعاهای رسانه‌های معاند پیرامون عدم رویارویی وی با حریف رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر باز هم چنین اتفاقی رخ دهد از رقابت با حریف صهیونیستی خودداری می‌کنم. من قبل از اینکه ورزشکار باشم خود را سرباز کشورم می‌دانم.

‌وی با بیان اینکه همواره در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بر‌می‌دارد و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد افزود: من و تمام ورزشکاران این آرمان را باور داریم و هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهیم.

عضو تیم ملی کشتی با اشاره به اینکه چنین اتفاقی 4 سال گذشته و در مسابقات قهرمانی جهان نیز برای او رخ داده بود عنوان داشت: خدا را بابت این تصمیم شکر می‌کنم زیرا سبب شد جهانیان باورهای ما را بشناسند.

به گزارش تسنیم، علیرضا کریمی ماچیانی کشتی‌گیر تیم ملی ایران اصالتاً اهل روستای ماچیان اشکورات از توابع شهرستان رودسر در استان گیلان است.

وی در مسابقات امیدهای جهان که به میزبانی کشور لهستان برگزار شد حاضر به انجام مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *