شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۱۱
رهبر انقلاب در دیدار پهلوان سرافراز علیرضا کریمی:

عزت‌ آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید/ اجر معنوی آن را از خدا بخواهید+فیلم

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 571863
علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان ساعتی پیش با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کرد.
عزت‌ آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید/ اجر معنوی آن را از خدا بخواهید+فیلم
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

ایشان افزودند: قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
خدا هر دو را در کنف حمایت خود حفظ بفرمائید ان شاءالله
سید علی
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم چرا منفی میدید. افراد کور دل که ملی فقیه خود را نمی شناسند ما به آقایمان سید علی اقتدا می کنیم و جانمان را می دهیم . قهرمانی که سهل است . این همه عزت و احترام و رفاه و آسایش را مدیون راهبری های حکیم فرزانه می دانیم و شکر این نعمت را بجا می آوریم. الهمحفظ قاعدنا الخامنه ای
حسین
Netherlands
سید عزیزم .
جسارتا عرض می کنم که با منفی دهندگان مخالفتی ندارم تنها خواهشم این استکه برای روشن شدن اذهان ، توضیح دهند چرا؟ من و شما ان شاءالله حرف حساب و منطق صحیح را از هر کسی می پذیریم.
یا حق
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کشتی گرفتن با نماینده رژیم صهیونیستی یعنی به رسمیت شناختن کشور غاصب اسرائیل.
حسین
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی حجت شرعی نداشته باشد منفی می دهد. شما چرا مثبت می دهی چون آقا را حجت شرعی می دانی یعنی معتقدی حضرت آقا جانشین امام زمان (عج) می باشند و همان طور که امر حضرت واجب است عمل شود امر جانشینشان هم واجب است عمل شود و سخن ایشان هم حجت است. حالا اگر کسی به امامت اعتقادی نداشته باشد یعنی امام شرعی ندارد. کسی که امام ندارد هوای نفسش امامش و حجتش است و هر چه آن گفت را عمل می کند. چنین شخصی آزاد است و بنده نیست. کسی که از همه چیز آزاد است را ازش چه انتظاری دارید؟ شما الان یک آیه از قرآن در تایید این مطلب برایش بنویس منفی می دهد چون ریشه را قبول ندارد. کسی که حجت شرعی دارد اگر ازش سوال شود چرا این کار را کردی یا این حرف را زدی می گوید چون امامم و حجتی که خدا تعیین کرده بود این رفتار را کرد یا تایید کرد یا این سخن را زد و بر عکس کسی که حجت شرعی نداشت معمولا مغز دلایلی که می آورد این است که "دلم" می خواست یا خودم به این نتیجه رسیدم و...خلاصه "من" مطرح است و بس!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
الهی دردو بلای رهبری عزیز بخوره تو دل اونایی که منفی میدن. لعنت خدا بر شما لعنت خدا لعنت خدا لعنت خدا لعنت خدا بر شما.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علیرضا کریمی ورود قهرمانانه شما را به فدراسیون، شورای شهر و مجلس تبریک عرض می کنیم.
سرباز ولی
احسنت به این ورزشکار و به نظر من انگشتری که از رهبری هدیه گرفتی خیلی والاتر از مدالی بود که با کشتی میگرفتی.
انشالله همه ورزشکاران روحیه ای مثل شما داشته باشند و هم شما وهم امام خامنه ای و آقا امام زمان عج سلامت باشید
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز که داشت گریه میکرد و ضجه میزد که درست و حسابی ازم تقدیر و تشکر نکردند !!
Iran, Islamic Republic of
افرین پوریای ولی
saman
Iran, Islamic Republic of
بگذریم از اینکه چرا نباید مقابل رژیم صهیونیستی بازی کنیم و خودمونو از بالا بردن پرچم کشورمون تو میادین جهانی محروم کنیم. حالا که نمیخوایم بازی کنیم خیلی زشته خودمونو به یه حریف و کشور دیگه ببازونیم. مرد باشیم بریم جلو تا اونجایی که خوردیم به حریف صهیونیستی. اونجا بگیم بازی نمیکنیم. جریمشم بدیم. پوریای ولی ینی این.(البته معمولا جهان نیوز تایید نمیکنه این نظراتو)