يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

برچسب کالا روی محصولات نصب شود

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 575898
رییس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان گفت: اگرچه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در انعکاس مطالبات مردم تلاش هایی فراوان می کند اما رفع کاستی ها و مشکلات با دخالت نهادهای دیگری نظیر وزارت صنعت صورت می پذیرد.
برچسب کالا روی محصولات نصب شود
به گزارش جهان نيوز، حسین ابراهیمی در برنامه نمودار رادیو ایران به خبر درج برچسب کالا روی محصولات و دلایل اجرا نشدن آن اشاره کرد و در این باره گفت: از آنجا که همه ما موظف به رعایت حقوق دیگران هستیم هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ شرعی، باید برچسب کالا روی محصولات نصب شود. حال اینکه این طرح با همه ویژگی های مثبتش چرا و به چه دلیل اجرا نمی گردد مشکل اصلی آن را باید در نظارت نه چندان صحیح پیدا کرد.

رییس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان به برخی مشکلات اقتصادی کشورو افزایش ناگهانی قیمت ها پرداخت و در این باره گفت: مشکلات اقتصادی موجود سبب شده دولت توانمندی لازم را برای نظارت بیشتر از دست بدهد، همین عدم نظات باعث گردیده قیمت واقعی روی کالاها نباشد.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *