شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

ملائک را از خانه خود دور نکنید !

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 575783
مداح پیشکسوت کشور گفت: در زمانی که زوجین با یکدیگر بد صحبت می‌کنند فرشتگان از آن خانه دور می‌شوند.
ملائک را از خانه خود دور نکنید !
به گزارش جهان نيوز، حاضر در محل، یدالله بهتاش رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان با اشاره به علت مشکلات در خانواده های امروزی اظهار داشت : بی حوصلگی و بداخلاقی و همچنین عصبانی بودن در محیط منزل سبب خارج شدن فرشتگان از آن محل و آمدن شیاطین شده و همین امر سبب بروز مشکلات متعدد در محیط خانه می شود.
 
وی با اشاره به فضیلت خواندن حدیث کساء گفت : حدیث کساء را در منزل زیاد بخوانید زیرا که تلاوت آن سبب زیاد شدن رحمت و برکت در خانه شده و محیط خانواده را از شیطان و اشرار دور نگه می دارد.
 
بهتاش افزود: نماز اول وقت را به هیچ عنوان به تاخیر نیندازید زیرا بنا بر فرمایش حضرت رسول(ص) محبوب ترین اعمال نزد خدا نماز اول وقت است .
 
وی تلاوت قرآن در منزل مایه ی آرامش عنوان کرد و افزود:در محیط خانه قرآن زیاد بخوانید زیرا که قرآن مایه ی آرامش و نورانیت قلب و دل گشته و فرشتگان خدا را با قرائت این کتاب نورانی به منزلمان دعوت می کنیم .
 
بهتاش ادامه داد: در منزل هیچ چیز نجس اعم از مشروب و یا الات قمار را نگه ندارید زیرا با نگه داشتن این اقلام نجس باعث دوری رحمت و برکت و همچنین فرشتگان می شود.
 
وی با اشاره به ارام صحبت کردن زوجین اضافه کرد : در محیط منزل مودبان و ارام با یکدیگر صحبت کرده و همچنین از گفتن دروغ نسبت به هم ،تهمت و غیبت شدیدا جلوگیری کنید زیرا که سبب از بین رفتن ارامش و برکت و همچنین دور شدن ملائک مقرب درگاه خداوند متعال می شود.
 
مداح اهل بیت(ع) عنوان کرد : طهارت چشم و گوش باید در خانه و محیط های فامیلی حفظ شود و توجه کنیم که پسر خاله و دختر خاله هیچ محرمیتی با یکدیگر ندارند.
 
یدالله بهتاش اظهار کرد: هنگام ورود به منزل سلام کرده و در محیط منزل زیاد صلوات بفرستید زیرا که این دو عمل سبب باز شدن در رحمت خداوند به محیط منزل و دور شدن شیاطین از اطراف آن می شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *