جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
رنجبرزاده:

مسئولان فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند

تأکید بر پیشگامی تصمیم‌گیران جامعه در جنگ اقتصادی
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 575287
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مسئولان در رده‌های مختلف فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی به سر می‌برند.
مسئولان فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند
به گزارش جهان نيوز؛ اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فتیله رفاه‌ زندگی‌شان ر ا پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی هستند و همانطور که در جنگ نظامی فرماندهان بیشتر آسیب می‌دیدند در جنگ اقتصادی نیز تصمیم‌گیران اصلی جامعه باید پیشگام باشند.
 
وی افزود: اینگونه نمی‌شود کشور را اداره کرد که ما همه چیز را برای خودمان داشته باشیم اما به مردم بگوییم در شرایط خاص هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مناسب است تا کسانی که حقوق بالای 4 و 5 میلیون دریافت می‌کنند افزایش حقوق در مورد آنها اعمال نشود چراکه تأثیر چندانی بر حقوق‌شان ندارد و این کار می‌تواند به کاهش فاصله طبقاتی در جامعه کمک کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آنچه موجب اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود مسئله اختلاف در حقوق‌ها نیست بلکه وجود روزنه‌های فساد در جامعه است و هر روزنه‌ای که بسته می‌شود روزنه دیگری ایجاد می‌شود.

وی افزود: در بحث قاچاق کالا به کشور کشاورزان و تولیدکنندگان ما مورد تهدید قاچاقچیان هستند و از این طریق به تولید داخلی ما ضربه وارد می‌شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: اینگونه نیست که فردی به تنهایی بتواند کالایی را به کشور قاچاق کند حتماً یا رشوه‌ای داده و یا ضدوبندی داشته همین‌طور که نمی‌توان کالا به صورت قاچاق وارد کشور کرد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عضو هیئت رئیسه مجلس و این حرفها جل الخالق؟!!!!!!!