دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
سلیمانی:

آیت الله حائری به نظام و ولایت فقیه معتقد بود

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 575184
عضو مجلس خبرگان گفت: آیت‌الله حائری نه تنها در فتنه 88 بلکه در هر امری که بوی توطئه علیه نظام می‌داد، مقاومت می‌کرد.
آیت الله حائری به نظام و ولایت فقیه معتقد بود
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح و بیان التزام مرحوم آیت الله حائری به ارزش‌های انقلاب و اصل ولایت فقیه اظهار کرد: آیت‌الله حائری از چهره‌های برجسته نظام و مورد قبول امام(ره) و مورد اعتماد مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: وی شخصیت بسیار بانفوذی و به نظام و ولایت فقیه معتقد بود و از چهره‌های انقلابی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

سلیمانی تصریح کرد: نقش وی در سمت نمایندگی امام(ره) و مقام معظم رهبری در استان فارس و تأثیر وی در مجلس خبرگان رهبری و ارتقای شاخص فرهنگی بسیار کلیدی بوده‌ است لذا ارتحال آیت‌الله حائری ضایعه سنگینی برای جامعه فرهنگی کشور تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله حائری یکی از نیروهای موثر و پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب خط امام و رهبری و استوار در این راه بودند.

سلیمانی با اشاره به موضع وی در فتنه سال 88 تأکید کرد: در آن سال مسائلی پیش آمد که برای عامه مردم قبح مشخصی داشت چه برسد به شخصیت برجسته‌ای مانند آیت‌الله حائری و ایشان از چهره‌های قدری بودند که موضع صریحی علیه فتنه گران در آن ایام از خود نشان داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ایشان نه تنها در فتنه سال 88 بلکه در هر امری که بوی توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی را می‌داد ایستادگی و مقاومت می‌کرد و علت اعتماد مقام معظم رهبری به وی و واگذاری نمایندگی از سوی امام و رهبری به وی بر مبنای شخصیت مقاوم و مسیر ایشان بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *