کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلیمانی:

آیت الله حائری به نظام و ولایت فقیه معتقد بود

30 آذر 1396 ساعت 14:06

عضو مجلس خبرگان گفت: آیت‌الله حائری نه تنها در فتنه 88 بلکه در هر امری که بوی توطئه علیه نظام می‌داد، مقاومت می‌کرد.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح و بیان التزام مرحوم آیت الله حائری به ارزش‌های انقلاب و اصل ولایت فقیه اظهار کرد: آیت‌الله حائری از چهره‌های برجسته نظام و مورد قبول امام(ره) و مورد اعتماد مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: وی شخصیت بسیار بانفوذی و به نظام و ولایت فقیه معتقد بود و از چهره‌های انقلابی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

سلیمانی تصریح کرد: نقش وی در سمت نمایندگی امام(ره) و مقام معظم رهبری در استان فارس و تأثیر وی در مجلس خبرگان رهبری و ارتقای شاخص فرهنگی بسیار کلیدی بوده‌ است لذا ارتحال آیت‌الله حائری ضایعه سنگینی برای جامعه فرهنگی کشور تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله حائری یکی از نیروهای موثر و پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب خط امام و رهبری و استوار در این راه بودند.

سلیمانی با اشاره به موضع وی در فتنه سال 88 تأکید کرد: در آن سال مسائلی پیش آمد که برای عامه مردم قبح مشخصی داشت چه برسد به شخصیت برجسته‌ای مانند آیت‌الله حائری و ایشان از چهره‌های قدری بودند که موضع صریحی علیه فتنه گران در آن ایام از خود نشان داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ایشان نه تنها در فتنه سال 88 بلکه در هر امری که بوی توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی را می‌داد ایستادگی و مقاومت می‌کرد و علت اعتماد مقام معظم رهبری به وی و واگذاری نمایندگی از سوی امام و رهبری به وی بر مبنای شخصیت مقاوم و مسیر ایشان بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 575184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/575184/آیت-الله-حائری-نظام-ولایت-فقیه-معتقد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com