پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 574978
پلیس راه راهور ناجا محدوديت های ترافيكی چهارشنبه 29 آذر تا شنبه 2 دی ماه را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس راه راهور ناجا محدوديت های ترافيكی چهارشنبه 29 آذر تا شنبه 2 دی ماه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش؛ در محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يک طرفه خواهد بود و در این تاریخ  تردد انواع تريلر،كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسدشدنی ممنوع است.

 در محور هراز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 روز جمعه با اعلام مأموران پليس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت يک طرفه خواهد بود، همچنین در این محور تردد تمامی  تريلرها کماکان ممنوع است.

تردد تمامی كاميون ها و كاميونت ها از ساعت 12 تا روز چهارشنبه  و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه  ممنوع است. همچنین در محور فيروزكوه تردد تمامی تريلرها از ساعت 12 تا 24 روز جمعه  از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *