کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

29 آذر 1396 ساعت 15:37

پلیس راه راهور ناجا محدوديت های ترافيكی چهارشنبه 29 آذر تا شنبه 2 دی ماه را اعلام کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس راه راهور ناجا محدوديت های ترافيكی چهارشنبه 29 آذر تا شنبه 2 دی ماه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش؛ در محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يک طرفه خواهد بود و در این تاریخ  تردد انواع تريلر،كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسدشدنی ممنوع است.

 در محور هراز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 روز جمعه با اعلام مأموران پليس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت يک طرفه خواهد بود، همچنین در این محور تردد تمامی  تريلرها کماکان ممنوع است.

تردد تمامی كاميون ها و كاميونت ها از ساعت 12 تا روز چهارشنبه  و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه  ممنوع است. همچنین در محور فيروزكوه تردد تمامی تريلرها از ساعت 12 تا 24 روز جمعه  از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
 


کد مطلب: 574978

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/574978/محدودیت-های-ترافیکی-آخر-هفته-اعلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com