شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ورود دادستانی کرج به موضوع آلودگی هوا

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 574168
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و وجود ریزگردها در این استان وظایف هریک از ادارات مربوط به آلودگی هوا را مورد بررسی قرار داده ایم.
ورود دادستانی کرج به موضوع آلودگی هوا
به گزارش جهان نيوز، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در رابطه با اقدامات دادستانی در بحث آلودگی هوای کرج از ورود دادستانی به این موضوع خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و وجود ریزگردها در استان البرز وظایف هریک از ادارات مربوط به آلودگی هوا را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی افزود: ۷۰ درصد آلودگی هوا مربوط به خودروهای ناوگان درون شهری و خودروهایی است که داخل شهر عبور می‌کنند و این ناوگان‌ها فرسوده هستند.

این مقام قضایی اضافه کرد: شهرداری موظف شده است که این ناوگان را بازسازی و به دستگاه‌هایی که از آلودگی هوا جلوگیری می‌کنند، مجهز نماید.

شاکرمی در ادامه بیان کرد: شهرداری بدلیل کمبود بودجه و مشکلات، اقدامات موثری در رابطه با کاهش الودگی هوا انجام نداده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *