جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲۳

غرویان: روحانی همیشه از نقد استقبال می‌کند

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 571440
غرویان در مورد پیگیری اصلاح‌طلبان و مطالبات‌شان از رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی همیشه از نقد استقبال می‌کند و در سخنرانی اخیرشان هم بارها این نکته را گوشزد کردند که رئیس‌جمهور و دولت را نقد کنید.
غرویان: روحانی همیشه از نقد استقبال می‌کند
به گزارش جهان نيوز، محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مطالبه‌گری اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور در مورد وعده‌های انتخاباتی و امور کشور گفت: معتقدم مطالبه‌گری زمان ندارد و باید همیشه وجود داشته باشد، رئیس دولت باید احساس کند که مردم پیگیر مطالبات خود هستند و آن‌ها را تعقیب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی همیشه از نقد استقبال می‌کند و در سخنرانی اخیرشان هم بارها این نکته را گوشزد کردند که رئیس‌جمهور و دولت را نقد کنید.

این مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید آمادگی نقد را داشته باشند، عنوان کرد: مسئولان، دولت‌مردان و رئیس‌جمهور باید بدانند مردم همیشه پیگیر مطالبات هستند و بر رفتار نمایندگان و کسانی که انتخاب کردند تا امور اجرایی کشور را به دست بگیرند، نظارت دارند.

رئیس‌جمهور بارها تکرار کرد که مرا نقد کنید
وی در پاسخ به این که سوال عده‌ای معتقدند نقد باعث تضعیف دولت و اصلاح‌طلبانی می‌شود که از آقای روحانی حمایت کرده‌اند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، نقد اگر منصفانه باشد نه تنها باعث تضعیف دولت نمی‌شود بلکه راه جدیدی را پیش روی مسئولان قرار می‌دهد.
غرویان تاکید کرد: رئیس‌جمهور بارها تکرار کردند که من را نقد کنید، اگر نقد نباشد که دست‌های ما بسته می‌شود و دیگر نمی‌توانیم پیگیر مطالبات خود باشیم.

برخلاف تصورات، مردم ما بسیار نقدپذیر هستند
وی با اشاره به اینکه عده‌ای نقد نمی‌کنند بلکه قصدشان تخریب و تضعیف است، عنوان کرد: نقد دولت باید عاقلانه، حکیمانه، منطقی و منصفانه باشد.

این استاد حوزه افزود: من با اینکه یکی از حامیان دولت هستم اما نقدهایی را نیز دارم که به صراحت بیان میکنم و آقای روحانی بارها برای بیان این نقدها از بنده تشکر کرده‌اند. نقد باید به دور از غرض‌ورزی باشد و باید مصالح کشور در نظر بگیرد.

غرویان با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مردم ما نقدپذیر نیستند، گفت: باور غلطی که مطرح می‌شود مردم ما نقد را نمی‌پذیرند و میانه خوبی با این امر ندارد. این طرز فکر درست نیست اتفاقا روحیه نقدپذیری مردم بسیار بالاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت
مردم مطلع باشند اقایان طلبه هم جوک هم بلد هستند
Iran, Islamic Republic of
او وه چه جورم بعضیاشون بلدند
Iran, Islamic Republic of
بدانید که مشکل فقط از دانشگاه نیست دست حوزه و مرکز مصطفی العالمیه که این اقا جزوی از ان میباشد چگونه در روز روشن روز خدا را منکر میشوند
Iran, Islamic Republic of
آره از قیافه تون نقد پذیری میباره
مخصوصا خودت جناب غر ویان
Iran, Islamic Republic of
به روحانی میگن شاهدت کیه میگن غرویان
خود این آقا اول بیاد طاقت نقد خودش بالا ببره بعد بیاد در مورد دیگران نظر بده
امین
Iran, Islamic Republic of
مشکوک به نقد از رانت خواری ها و استخدام فامیلها از طریق اعمال نفوذ و زور و فار خانکرمی مسئول به اصطلاح حراست نهاد ریاست جمهوری بودیم که از زندگی محروممون کردن و از شغل بیکار کردند تا بدون هیچ مزاحمتی بیت المال را بین فامیلهاشون تقسیم کنن.

اگه زبان به انتقاد میگشودیم که به جنگ مسلحانه میکشید. البته بزدلها فقط پشت میز رجز میخانند و منتظر اتمام مسئولیت علیرضا خانکرمی هستیم!!!

3 سال دیگه جلو میدون پاستور منتظرتیم علریضا خان.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدیم
سالمیان
Iran, Islamic Republic of
وکیل الدوله داشتیم
آخوند الدوله هم پیدا شد
تاسف
کاظم
Iran, Islamic Republic of
منم از نقد خوشم میاد اصلا نسیه خیلی بده.!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بیسواد، بی شناسنامه، برویدبه جهنم و جملات دیگر را آقای روحانی به منتقدین گفتند. اگر این روحیه نقدپذیریه، نقدناپذیری چه جوریه؟
Iran, Islamic Republic of
بله نقد پذیر هستند ولی از أین گوش میشنوند و از آن گوش بدر میدهند
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکل آن است که مردم مسولین را از آن نظام میدانند ولی مسولین مردم کشور را از آن نظام نمی‌دانند اگر مدیریت بلد هستند برای خارج از کشور نشینان بلد هستند اگر راه کارهای اقتصادی بلد هستند برای کشور های دیگر است و آل ایحاله
Iran, Islamic Republic of
کی میگه ماست من ترشه ثانیاخداوندهم صرف ادعای مسلمانی کسی رابهشت نمیبره عمل میخوادونقدپذیری درعمل بایداثبات بشه صرف گفتن اینکه من نقدپذیرم کسی رانقدپذیرنمیکنه ،جناب غرویان داری جاده خاکی میری!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بعضیا در عالم هورقلیا!! زندگی می کنند ها!
سلام
Iran, Islamic Republic of
خدا نكند كه مجبور به حمايت چشم بسته از كسى شويم كه مردم از او دل بريده اند.
طلبه
Iran, Islamic Republic of
اینکه امروز روحانی از سوی هم لباسهای (معممین)خود بطور جدی حمایت و به قیمت نارضایتی عمومی ملت او را تطهیر و از هرگونه بی اخلاقی و سوء استفاده از قدرت و حمایت از جاسوسان و فاسدان و آسیب به منافع و امنیت ملی بری می داند، فقط بخاطر تعصب هم صنفی بودن است!
این جماعت میترسند اگر نقد جدی کنند خودشان زیر سوال بروند لذا چشم بر حق بسته و دهان علیه منتقدین روحانی باز کرده که جماعت منتقد، ضد روحانیت اند! بعد تعمیم م یدهند ضد نظام و انقلاب و بعد ضد رهبری!
سرور
Iran, Islamic Republic of
طرف اینقدر عربی خوانده است اما یا معنی انتقاد را نمی داند یا استقبال را یا هر دو.
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگو جانم
Iran, Islamic Republic of
کم سواد متوهم ترسوی بروید به جهنم کاسب تحریم افراطی بی شناسنامه بی کار جیب بر دنیا ندیده مستضعف فکری و...علی برکت الله!
Iran, Islamic Republic of
بعععععله ایشون همیشه از نقد استقبال میکنه گاهی با فحش گاهی با متلک گاهی به جهنم حواله میده و......
مصطفی
Canada
سلام علیکم
به عنوان خواننده و علاقه مند سایت وزین جهان نیوز خواهشمندم کمتر عکس آقای غفوریان را در سایت خود بگذارید.همچنین امیدوارم باطن ایشان مثل قیافه اش نباشد .
Iran, Islamic Republic of
شما وقتی کامنت میذاری یه دور متن رو بخون بعد ارسال کن که غرویان رو غفوریان ننویسی!
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
وظیفه روحانیت تقویت باورهای دینی مردم است که متاسفانه بدلیل حمایت های برخی از روحانیون از عملکرد غلط مسئولین نقش کارکردی روحانیت تضعیف و باورهای دینی مردم تضعیف می شود رفتار جناب غرویان مصداق این مطلب میباشد اقای غرویان مردم را چه تلقی می کنی که اینطوری به شعور جامعه توهین می کنی اقای روحانی بیشترین فحاشی را نسبت به منتقدین خود داشته است ؛ چطور ایشان را نقد پذیر خطاب می کنید شما روز روشن موضوعی را وارانه جلوه می دهید هدف شما چه می باشد دروغ بد است انهم از سوی فردی که لباس پیامبر به تن دارد برای رعایت شان روحانیت انقلابی خواهشا شما تا مدتی افاضه نفرمائید