جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ترامپ بار دیگر هرگونه تبانی با روسیه را رد کرد

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 570165
رئیس جمهور آمریکا در نخستین واکنش به گناهکار شناخته شدن مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، هرگونه تبانی بین کارزار انتخاباتی اش و روسیه را رد کرده است.
ترامپ بار دیگر هرگونه تبانی با روسیه را رد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در سخنانی تاکید کرد: مطلقا هیچ گونه تبانی بین کارزار انتخاباتی من و روسیه وجود نداشته است.

اظهارات ترامپ در شرایطی است که مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در خصوص دروغ گفتن به اف بی آی، گناهکار شناخته شده است.

مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در بیان اظهارات نادرست به پلیس فدرال آمریکا درباره جلسه با سفیر روسیه در چندین هفته پیش از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به جرم خود اقرار کرده است.

این اتهامات از سوی رابرت مولر، دادستان ویژه به عنوان بخشی از تحقیقاتش درباره احتمال دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا به مایکل فلین وارد شده است.

فلین بلند پایه ترین عضو دولت ترامپ است که در این پرونده محکوم شده است. او همچنین اعلام کرد که در تحقیقات مولر با وی همکاری کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *