چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

نابودی 910 مقر داعش در بمباران‌های روسیه

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 569778
نیروی هوایی این کشور در هفته گذشته حدود ۴۲۰ سورتی پرواز بر فراز سوریه داشتند و این نیروها بیش از ۹۱۰ پایگاه افراد مسلح در این کشور را هدف قرار داده و منهدم کردند.
نابودی 910 مقر داعش در بمباران‌های روسیه
به گزارش جهان نيوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور در هفته گذشته حدود ۴۲۰ سورتی پرواز در سوریه داشتند. بنابر این گزارش، بر اساس بیانیه صادر شده، نیروی هوایی این کشور در هفته گذشته حدود ۴۲۰ سورتی پرواز بر فراز سوریه داشتند و این نیروها بیش از ۹۱۰ پایگاه افراد مسلح در این کشور را هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرد که بیش از ۹۸ درصد از اراضی سوریه از کنترل داعش خارج شده و جنگنده‌های این کشور در دوره اخیر بیش از ۱۳۲۰ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را نابود کرده‌اند. همچنین این وزارتخانه در گزارش امروز خود اعلام کرد، ۱۹ هواپیمای شناسایی خارجی در یک هفته گذشته به مرزهای روسیه نزدیک شدند و نیروی هوایی روسیه نیز با دو سورتی پرواز به آنها اجازه نقض حریم هوایی‌ خود را ندادند.
منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *