دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
رئیس جمهور بولیوی:

آمریکا بدترین تهدید برای جهان و بشریت است

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 568787
اوو مورالس گفت هدف اصلی دولت امریکا از لغو قراردادهای دولت اوباما با کوبا فشار آوردن بر مردم کوبا و تحریم علیه ونزوئلا و هم ادامه ایجاد تفرقه و جلوگیری از به نتیجه رسیدن گفتگوهای صلح مخالفین و دولت ونزوئلا است.
آمریکا بدترین تهدید برای جهان و بشریت است
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهور بولیوی با اشاره به رفتار‌های ترامپ گفت: دولت امریکا بدترین تهدید برای جهان و بشریت است.

اوو مورالس در خصوص تهدید و تحریم‌های اخیر ترامپ ضد ونزوئلا و کوبا گفت: هدف اصلی دولت امریکا از لغو قرارداد‌های دولت اوباما با کوبا فشار آوردن بر مردم کوبا و تحریم علیه ونزوئلا هم ادامه ایجاد تفرقه و جلوگیری از به نتیجه رسیدن گفتگو‌های صلح مخالفین و دولت ونزوئلا است.

البته این اظهارات مورالس هم گویا تعبیر شده چرا که پس از چند دور گفتگو‌های صلح بین دولت و مخالفین ونزوئلا، هفته گذشته رهبران مخالفان ابتدا در تاریخ توافق شده به میز مذاکرات برنگشتند و پس از آن هم با اکراه تاریخ جدیدی برای برگزاری جلسه گفتگو با دولت تعیین کرده اند.

رئیس جمهور امریکا اخیرا برای دومین بار دولت ونزوئلا را تحریم کرد و از لغو توافق‌های رسمی دولت اوباما با کوبا خبر داد.

اکثر کارشناسان و مردم کشور‌های منطقه امریکای لاتین هم معتقدند در حقیقت ترامپ در امور داخلی سایر کشور‌ها دخالت کرده و تحریم و تهدید دولت امریکا فقط شامل کشور‌های غیر همسو با کاخ سفید می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *