دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۳
به‌اتهام معاونت در قتل یکی از جان‌باختگان بازداشتگاه کهریزک

سعید مرتضوی به ۲ سال حبس قطعی محکوم شد

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب: 568628
شعبه ۲۲ دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به‌اتهام معاونت در قتل مرحوم روح‌الامینی یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به ۲ سال حبس محکوم کرد.
سعید مرتضوی به ۲ سال حبس قطعی محکوم شد
به گزارش جهان نيوز، شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به‌اتهام معاونت در قتل مرحوم روح‌الامینی یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به 2 سال حبس محکوم کرد.

میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم مرحوم روح‌الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر گفت که حکم دادگاه امروز (یکشنبه 5 آذر) از طریق پیامک ابلاغ شده است.

این وکیل دادگستری افزود: دادگاه تجدید نظر مرتضوی را با یک درجه تخفیف به 2 سال حبس در ارتباط با اتهام معاونت در قتل محکوم کرده و این حکم قطعی است.

پیش‌تر در ارتباط با این اتهام از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی کشکولی تبرئه شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
Canada
انشالله به زودى نوبت محاكمه بقايى و مشايى و البته معجزه هزاره سوم و محبوب قلوب محمود احمدى نژاد بشه
همين احكام نشاندهنده استقلال قوه قضاييه هست
يادم نميره همين مرتضوى پليد با تكبر و غرور ميگفت من در جمهورى اسلامى هرگز زندان نخواهم رفت. اين نشان ميدهد نظام با كسى تعارف ندارد و هيچ سمتى نميتواند ضمانتى براى اعمال خلاف قانون باشد.
Iran, Islamic Republic of
انقدرجاروجنجال کردید!فک کردیم حالا این بنده خدا یا اعدامیه یا حبس ابد!معلوم شد خیلی سیاه نمایی کردید!بدتر از نازنین زاغری!