جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

توضیح‌جهانگیری‌درباره‌ورودبا کفش‌به‌چادر زلزله‌زدگان

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۹
کد مطلب: 568260
به گزارش جهان نيوز؛ اسحاق جهانگیری پس از اعتراضات بسیار به تصاویر منتشر شده از ورود با کفش وی و همراهانش به چادرهای زلزله زدگان، در پستی اینستاگرامی نوشت:
امروز بواسطه فشردگی برنامه ها، تراکم جمعیت و البته به دلیل اصرار زیاد یکی از هموطنان عزیزمان برای عیادت از همسر بیمارشان که حضور در کنار بستر مریض را ناگزیر کرد به هنگام بازدید از چادر محل سکونت ایشان سهل انگاری اتفاق افتاد.

ضمن ابراز تأسف از این موضوع، فرماندار محترم سرپل ذهاب نیز مراتب عذر خواهیم را امشب به این هموطن گرامی و خانواده محترمشان ابلاغ کردند.
امیدوارم وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همانگونه که در مسیر بازگشت از کرمانشاه از ایشان خواستم، در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به وضعیت بیماری همسر محترم ایشان اقدام فرمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای جهانگیری مگر شما یکجا با کفش وارد شدید چرا فراموش کردید یک جا را یهانه می اورید که فراموش کردید جای دیگر که ایستاده اید و با کفش وارد شدید را چه بهانه ای می اورید