جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

جمله‌ای که آیت الله حجت را به گریه انداخت!

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 565260
يرزنى در قم با نخ ‏ريسىِ خود، خمس و سهم امامش را نزد آيت‏ اللَّه حجّت مى‏ آورد؛ وقتى مى‏ خواست از اتاق بيرون رود، عقب عقب مى‏ رفت و خيره خيره به آقا نگاه مى ‏كرد.آقا دليلش را پرسيد.
جمله‌ای که آیت الله حجت را به گریه انداخت!
به گزارش جهان نيوز،پيرزنى در قم با نخ ‏ريسىِ خود، خمس و سهم امامش را نزد آيت‏ اللَّه حجّت مى‏ آورد؛ وقتى مى‏ خواست از اتاق بيرون رود، عقب عقب مى‏ رفت و خيره خيره به آقا نگاه مى ‏كرد. آقا دليلش را پرسيد.

پيرزن گفت: مى ‏خواهم خوب قيافه شما را در خاطرم نگهدارم و روز قيامت شما را تحويل خدا بدهم و بگويم: خدايا! من جان كندم و خمس و سهم امامم را به اين آقا دادم تا از دينم حفاظت كند، حال اگر او در اين راه كم گذاشته او را مؤاخذه كن.

مرحوم آيت ‏اللَّه حجّت کوه کمره ای خمس را زمين گذاشت و زار زار گريه كرد.


منبع: کتاب خاطرات حجت الاسلام والمسلمین قرائتی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به فرموده علامه طهرانی(ره) امام زمان(عج) نیازمند این فضولات اموال مردم نیست، لازم نیست اینقدر برای ادای حق شرعی هزار منت بگذاریم (تازه اگر یک هزارم درصدمون خمس رو قبول داشته باشیم، چه برسه بدیم!!) بعد هم گریه این ولی خدا رو به پای درست بودن کار پیرزن بذاریم!