شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دیدار نتانیاهو با وزیر خارجه ارمنستان

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 563850
وزیر خارجه ارمنستان در سرزمین‌های اشغالی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و در خصوص روابط دوجانبه و همچنین «ایران» با او به تبادل نظر پرداخت.
دیدار نتانیاهو با وزیر خارجه ارمنستان
به گزارش جهان نيوز؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز سه شنبه با «ادوارد نعلبندیان» وزیر خارجه ارمنستان  دیدار کرد.
به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» در این دیدار دو طرف بر تحکیم روابط  و تقویت آن و نیز افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های فن آوری، کشاورزی و نیز سایبری به رایزنی پرداختند.
نتانیاهو و نعلبندیان همچنین درباره رشد فزاینده نفوذ ایران و آنچه برنامه‌های تهران برای افزایش حضور نظامی در منطقه خوانده شده، گفت‌وگو کردند.
در ماه اوت گذشته شایعاتی درباره همراهی تل آویو با جمهوری آذربایجان در حمله علیه مواضع ارمنستان رواج یافت. متعاقب این مسئله، صادرات پهپاد اسرائیل به باکو نیز قطع شد.
جمهوری آذربایجان در حالی از مشتریان پهپادهای ساخت اسرائیل است که چندین سال با ارمنستان بابت منطقه ناگورنو قره باغ اختلاف دارد و هر از چندگاهی درگیری‌های مرزی بین دو طرف دیده می‌شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *