پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲
۶
در نجف اشرف

صف مشتاقان برای دیدن مرجعیت شیعه عراق

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۶
کد مطلب: 562670
مشتاقان مرجعیت شیعه در نجف اشرف برای ملاقات با آیت اله سیستانی در نجف اشرف صف تشکیل دادند.
صف مشتاقان برای دیدن مرجعیت شیعه عراق
به گزارش جهان نيوز؛ صبح روز جمعه ۱۲ آبان ۹۶ همزمان با مراسم پیاده روی اربعین عده زیادی از زائران امام علی (ع) بعد از زیارت مرقد مطهر امام علی (ع) در خیابان بازار حکهویش نجف  از خروجی باب القبله حرم شروع می شود، در قسمت چپ خیابان صف بسته و همگی پاسپورت  در دست داشتند، وقتی سوال کردم ،گفتند صف مشتاقان مردمی برای ملاقات مرجع تقلید شیعیان آیت الله سید علی سیستانی است.
 
به گزارش فارس، مرجعی که به تاسی از امام حسین(ع) به تنهایی ابهت و هیمنه آمریکا در عراق بعد از صدام را شکست و پس از آن با فتوای معروف خود و تشکیل بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) بساط تروریستهای تکفیری در عراق را نیز جمع کرد.

حوزه علمیه نجف اشرف که از ۱۴۰۰ سال قبل تا ۱۰۰ سال پیش مرکز مرجعیت شیعه بود، هنوز از ابهت برخوردار است و همواره چون چراغی جریانهای سیاسی شیعه را هدایت می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شوشی
Iran, Islamic Republic of
از تو بعید بود جهان
چه عجب
Iran, Islamic Republic of
آیت الله سیستانی یکی از بزرگ ترین علمای نجف است که غیر از علوم دینی در برخی علوم دیگر نیز عالم هستند

آیت الله سیستانی رابطه بسیار نزدیکی با امام خامنه ای دارند و یک مرتبه سفارش کردند که بسیار مراقب ایشان باشید که عزت و آبروی اسلام ، امروز به پیروی از امام خامنه ای است
علی
Iran, Islamic Republic of
عالمی که خودرا به سیاست آلوده نکرد.مردم دوستش دارند
Iran, Islamic Republic of
ایشان عالمی مورد احترام هستند که سعی میکنند تا انجا که ممکن هست از سیاست که پدر و مادر ندارد دوری گزینند
Iran, Islamic Republic of
دوری از سیاست؟!
ایشان قبل از عالم بودن یک انقلابی سیاسی است!
کسی که در آخرین جلوه های رهبری خود با فتوای جهاد و تشکیل حشد الشعبی آمریکا را در نبرد شکست داد مگر می شود یک عالم گوشه نشین و غیرسیاسی باشد؟
وقتی کردها برای نجات از بن بستی که یک جاهل برایشان به ارمغان آورده دست به دامان آیت الله سیستانی می شوند چگونه به چنین فردی می توان گفت غیرسیاسی؟!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که می گویند سیاست پدر و مادر ندارد معنی دقیق سیاست را نمی دانند آری اگر سیاست به معنی پدر سوخته بازی هائی از نوع معاویه مامون خلفای عباسی بنی امیه سیاستهای استعماری انگلیس و آمریکا واز این قبیل باشد می توان گفت که نه تنها سیاست بلکه آن سیاستمدارها نیز پدر و مادر ندارند ولی سیاست را اگر به معنی علم اداره اجتماع و تامین نیازهای مادی و معنوی مردم از قبیل امنیت ، اقتصاد ،فرهنگ وتعالی مردم تعریف کنیم این همان چیزی است که هدف همه ی انبیا و ائمه و رهبران الهی از قبیل نوح موسی عیسی ابراهیم پیامبرگرامی اسلام(ص) امام علی(ع)ومعصومین (علیهم السلام)می باشد