دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش کی‌روش به حضور حسن زاده در تمرین تیم ملی

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 562614
کارلوس کی‌روش خطاب به خبرنگاران گفت: نباید با چنین افرادی در تمرینات تیم ملی مصاحبه کنید. مصاحبه با این افراد در فدراسیون فوتبال انجام می‌شود.
واکنش کی‌روش به حضور حسن زاده در تمرین تیم ملی
به گزارش جهان نيوز؛ با توجه به اینکه رئیس کمیته انضباطی صبح امروز در تمرین ملی‌پوشان حضور داشت خبرنگاران در سکوها با رئیس کمیته انضباطی مصاحبه کردند و بعد از اینکه کارلوس کی‌روش از حضور کمیته انضباطی در تمرینات مطلع شد بسیار عصبانی شد و کارلوس به سمت خبرنگاران در گوشه‌ای از زمین آمد و با عصبانیت به خبرنگاران گفت حضور چنین افرادی در تمرین تیم ملی جو را خراب می‌کنند و باعث می‌شوند جو تمرینات تیم ملی تغییر کند و این افراد مخل تیم ملی هستند. 
کی‌روش در ادامه به خبرنگاران تاکید کرد مصاحبه با چنین افرادی در فدراسیون فوتبال است نه در تمرین تیم ملی. اگر قرار است این افراد در تمرینات حضور داشته باشند و با من صحبت کنند ابتدا حقوق من و بازیکنان تیم ملی را بدهند. 
وی در پایان بسیار از حضور حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در تمرینات تیم ملی عصبانی بود و از مسئولینی که اجازه دادند رئیس کمیته انضباطی در تمرینات حضور پیدا کنند بسیار گله‌مند بود. 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *