جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کی‌روش و برانکو به هم کمک کردند

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 511440
درحالی که دو مربی خارجی فوتبال ایران در مورد اردوهای تیم ملی و پرسپولیس با یکدیگر درگیر شدند اما حرف های طارمی نشان می دهد که این اردوها به بازیکنان کمک کرده است.
کی‌روش و برانکو به هم کمک کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ با وجود درگیری های گاه و بیگاه برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش و اینکه این دو مربی تمرینات یکدیگر را زیر سوال می بردند و هر دو تمرینات دیگری را موجب چاق شدن بازیکنان اعلام می کردند اما واقعیت این است که هر دو مربی  کارشان را خوب انجام داده اند تا جاییکه هم پرسپولیس تقریبا قهرمان لیگ برتر ایران شده و هم تیم ملی تقریبا به جام جهانی روسیه صعود کرده است.
 
با این وجود اما باید تاکید کرد که حرف های مهدی طارمی در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ختم کلام هر دو مربی خواهد بود. طارمی که در پرسپولیس و زیر نظر ایوانکوویچ به صدر جدول گلزنان رسیده است در تیم ملی و با تمرینات کی روش بهتر هم شده و در تیم ملی هم در حال رقابت با آزمون و قوچان نژاد و انصاریفردی است که هر سه در اروپا به میدان می روند.

طارمی در مورد کی روش می گوید: «اولین باری که برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم شرایط کمی برایم سخت بود، به تازگی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به این تیم بزرگ آماده بودم و فشار  زیادی تحمل می کردم، در آن فصل نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و اعتماد به نفسم کاهش یافت.

اما در این مدت یکسالی که در تیم ملی بازی می کنم، اعتماد به نفس بیشتری کسب کردم، من زیر نظر کارلوس کی روش کار می کنم که تاثیر بزرگی روی من گذاشته است. این تجریه خوبی که از تیم ملی به دست آوردم و این اعتماد به نفس، باعث شده است که بتوانم به پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم».

در واقع طارمی از مکمل تیم ملی حرف می زند در حالی که برانکو به شدت می کوشید تا بازیکنانش کمتر به اردوهای کی روش بروند اما طارمی هم از اردوها و تمرینات و هم از به میدان رفتن  تیم ملی استقبال کرده و حتی تاکید دارد که هم اعتماد به نفس پیدا کرده و هم بهتر شده است.

در هر صورت همه مربیان چه در باشگاه و چه در تیم ملی مکمل هم هستند و این حرف های طارمی هم نشان دهنده آن است که آن دعوا بیهوده بوده و بازیکنان در اردوی تیم ملی هم مثل باشگاه روند رو به جلویی در پیش می گیرند و کافی است دو مربی دور یک میز بنشیدنند و بهترین توافق را برای  جنس کار داشته باشند.

حرف های طارمی در واقع معکوس حرف هایی بود که اردوهای تیم ملی را علیه پرسپولیس می دانستند و آن را ترمز این تیم برای قهرمانی اعلام می کردند و عملا آن دعواها را باید با استناد به این حرف ها جنگ زرگری خواند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *