سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲
فائزه هاشمی:

اعتراضات ۸۸ خطایی نداشت وفتنه نبود

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 562246
اعتراضات ۸۸ خطایی نداشت وفتنه نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، سایت ضد انقلاب کلمه در گزارشی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی در جمع برخی از فعالان رسانه‌ای و سیاسی پرداخت.

فائزه هاشمی گفته است:«مردم بعد از انتخابات معترض شده و به خیابان‌ها آمدند و محصوران دنباله‌رو آنها بودند نه هدایتگر. چقدر کینه و انتقام؟ اگر کینه شتری هم بود باید تاکنون تمام میشد».

وی افزود:«می شنویم که ادعا می کنند که محصوران باید عذرخواهی کنند، مگر چه خطایی کردند که عذرخواهی کنند؟ انتخاباتی برگزار شد که به نظر می آمد ابهاماتی دارد و مردم به خیابان‌ها آمدند چون از رسیدگی به اعتراض ها ناامید شدند. آقای موسوی، کروبی و خانم رهنورد که مردم را هدایت نکردند، بلکه آنان هم دنباله‌روی مردم بودند اعتراض های سال ۸۸ یک اتفاق خودجوش و مردمی بود و نه یک کار برنامه ریزی شده توسط آنها».

فائزه هاشمی در ادامه گفت:«یکی از مطالبات عمومی که در جامعه از سوی طیف‌های مختلف شاهد هستیم، درخواست رفع حصر است».

گفتنی است در ماجرای خیانت نابخشودنی فتنه 88، سران فتنه با دامن زدن به دروغ تقلب در انتخابات، تحریک به آشوبی کردند که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس سالها برای آن تدارک کرده بودند و انتظارش را می‌کشیدند. فتنه‌گران حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی را مورد هتک حرمت قرار دادند و خیانت بزرگی را مرتکب شدند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود. چنین خیانتی در حکم بغی و محاربه است و مجازات آن روشن است؛ در عین حال سران فتنه صرف‌نظر از اینکه نظام برای خیانت آنها چه مجازاتی را در نظر بگیرد، موظفند از نظام و مردم عذر تقصیر بخواهند.

لازم به ذکر است که برخی بازداشتی‌های حرمت‌شکن روز عاشورا در فتنه 88، از عناصر بهایی و سازمان منافقین بودند.
فائزه هاشمی نیز جزو بازداشتی‌های این آشوب نیابتی بود. وی در 30 خرداد 88 نیز همراه با فتنه گران بازداشت شد و پس از آن اعلام کرد که صرفا برای خوردن ساندویچ به خیابان آزادی رفته بود. اما فرزندش در گفتگو با بی بی سی فارسی چیز دیگری گفت.

گفتنی است فائزه هاشمی پیش از این اذعان کرده بود که در زندان با برخی اعضای بهائیت و سازمان منافقین دوست شده است. او البته گفته بود که پدرش همواره وی را از این ارتباطات نهی می‌کند اما زیربار نهی پدر نرفته است.
یادآور می‌شود فائزه هاشمی عضو مرکزیت کارگزاران چند ماه پیش برای چندمین بار به ملاقات سران بدنام حزب صهیونیستی بهائیت رفت.

فائزه هاشمی به پشتوانه شهرت و نفوذ پدر همواره در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته و در هر سمت و جایگاهی که قرار گرفته چیزی جز حاشیه بر جای نگذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Ali.M
Iran, Islamic Republic of
جا داره به خانم هاشمی یادآوری کرد که حصر یکسال بعد از اتفاقات منافقانه سال 88 در زمانی که می خواستن ایران رو به سوریه ثانی تبدیل کنن انجام شده و آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد به دستور شورای عالی امنیت ملی وقت به حصر خانگی محکوم شدن و خود ایشون هم با ضمانت پدر مرحومشون آزاد شدن و الان دارن یاوه گویی میکنن

پس نه تنها آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد باید عذرخواهی بفرمایند بلکه خود ایشون هم باید به عنوان مجرم مورد محاکمه قرار بگیرن