شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۶

آزارجنسی بازیگر زن توسط رئیس جمهور! +عکس

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 560441
در پی فاش شدن آزار جنسی یک بازیگر زن از سوی رئیس‌جمهور ۹۳ ساله پیشین آمریکا، او مجبور به عذرخواهی شد.
آزارجنسی بازیگر زن توسط رئیس جمهور! +عکس
به گزارش جهان نيوز، «هیتر لیند»، بازیگر 34 ساله، روز گذشته فاش کرد چهار سال پیش زمانی که فرصت دیدار با «جرج ایچ دابلیو بوش»، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا، به او داده شد، مورد آزار وی قرار گرفت.

این بازیگر زن اظهار کرد: زمانی که برای گرفتن عکس نزدیک ویلچر جرج بوش پدر شدم او با لمس بدنم موجب آزار جنسی من شد. او حتی یک جمله مستهجن به عنوان شوخی بکار برد، در حالی که همسرش بابارا در تمام مدت شاهد این صحنه بود و سخنی نمی‌گفت.

زمانیکه عکس گرفته شد، «هیتر لیند» ناراحتی خود را از حادثه رخ داده ابراز کرد؛ اما یکی از محافظان امنیتی جرج بوش به وی گفت نباید تا این اندازه به ویلچر بوش پدر نزدیک می شد!

انتشار این رسوایی در اخبار روز سه شنبه موجب شد، جرج بوش پدر با ارسال نامه ای برای دیلی میل از بازیگر زن معترض معذرت خواهی کند و در توجیه رفتار چهار سال پیش خود توضیح داد: این فقط یک شوخی بود!

در این نامه آمده است: پرزیدنت بوش هرگز و تحت هیچ شرایطی قصد آزار کسی را نداشته است و از اینکه شوخی وی با خانم «لیند» موجب آزار وی شده، عمیقا عذرخواهی می‌کند.

ظاهرا توضیح و معذرت خواهی جرج بوش، این بازیگر جوان را متقاعد نکرد؛ زیرا او در پاسخ گفت: این کار فقط یک شوخی نبود؛ زیرا در همان لحظات کوتاه عکاسی دو بار تکرار شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نه پسر
Iran, Islamic Republic of
یکی از دستان آقای رئیس جمهور در عکس مشخص نیست !
پیدا کنید دست رئیس جمهور محترم را ...
?????
Iran, Islamic Republic of
مگر یک عده خوش خیال نمی گویند که غربی ها از بس که در مراکز خاص، خدمات جنسی دریافت می کنند افراد سیری هستند حالا ببینند که این غریزه نه تنها سیر نمی شود بلکه در 93 سالگی و روی ویلچر نیز حتی رئیس جمهور ینگه دنیا را نیز ول نمی کند و مجبورش می کند که به زور هم که شده است خود را با آزار و اذیت زنان، ارضا کند.
Iran, Islamic Republic of
اون خانوم بازیگر با اون لباسش اصلا تقصیری نداره ها. نامردید اگه این طوری فکر کنید.
Iran, Islamic Republic of
با فرهنگ آنها مشکلی نداره ، تازه خیلی هم پوشیده است. فرهنگ آنها میگه هرچی لباس کمتر ، بهتر .
Iran, Islamic Republic of
سر پیری و معرکه گیری
گفت برو گمشو ایکبیری