جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون سپاه قزوین:

سپاه مانعی برای اعمال فشار روانی در ایران

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 559752
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: آمریکا به دنبال فشار داخلی و روانی و ایجاد تفرقه بین مردم و حاکمیت بوده که مانع اصلی این موضوع را سپاه پاسداران می‌دانند و همانطور که مشاهده می‌کنید سعی در تخریب چهره سپاه دارد.
سپاه مانعی برای اعمال فشار روانی در ایران
به گزارش جهان نيوز؛ سرهنگ کاظم حسینی عصر امروز در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره و اظهار داشت: ایران وآمریکا در طول چهار دهه بعد از انقلاب در حال خصومت و خشونت بوده که عوامل زیادی در سیاست‌گذاری آمریکا تاثیر‌گذار بوده است. 

وی خاطر نشان کرد: نخستین عامل این است که دونالد ترامپ یک تاجر، نژادپرست و ضد مسلمانان بوده و افرادی که در کابینه ترامپ هم هستند در سیاست گذاری و حاکمیت آنها تاثیر به سزایی دارند. 

حسینی عنوان کرد: دومین عامل در ساختار کشور آمریکاست مثل دادگاه فدرال، کنگره‌، احزاب و رسانه‌ها که آن هم تاثیرگذاری زیادی در سیاست این کشور داد. 

وی خاطرنشان کرد: شکاف ساختاری که امروز بین ترامپ و جمهوری خواهان، کاخ سفید، رسانه‌ها، دستگاه‌های قضایی و ... دارد و همچنین بودجه نظامی این کشور در حال افزایش بوده و موجب بروز مشکلات در این کشور شده است. 

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به سیاست‌های کشور آمریکا عنوان کرد: اصول سیاست آمریکا بر پایه امنیت اسراییل ، موضوع نفت گاز ، مهار انقلاب اسلامی ، افراط گرایی و ملی گرایی در دوره ترامپ ، نگاه تجاری به جهان ، کاهش قراردادهای که امریکا در آن وجود دارد، است. 

وی گفت: سیاست آمریکا در برابر ایران این است که ترامپ می‌گوید برجام حاصل کار اوباما است و باید از بین برود و بر اساس همین قرداد برجام از نفوذ ایران در منطقه ترس داشته و می‌گویند بها دادن به ایران است. 

حسینی با بیان راهبردهای جدید آمریکا بر اساس اظهارات خودشان در مقابل ایران، بیان کرد: اولین راهبرد فشار نظامی و پیاده سازی الگوی عراق و لیبی در ایران که است نخست به بهانه هایی خلع سلاح کرده و سپس حمله نظامی می‌کنند. 

 معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: دومین راهبرد، افزایش قدرت نظامی خود در منطقه، فشار سیاسی و دیپلماتیک بر ایران به جهت جلوگیری از ساخت موشک است. 

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال فشار داخلی و روانی و ایجاد تفرقه بین مردم و حاکمیت بوده که مانع اصلی این موضوع را سپاه پاسداران می‌دانند و همانطور که مشاهده می‌کنید سعی در تخریب چهره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و جهان دارد.

حسینی افرود: در همین راستا می‌خواستند سپاه را ترویست در جهان معرفی کنند که با برخورد جدی و مقتدرانه فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر اینکه اگر سپاه را تروریسم معرفی کنند آمریکا تا 2000 کیلومتری پایگاه‌های خودش را جمع کند مواجه شدند.

معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین بیان کرد: در مقابله با نقشه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن باید دور‌اندیش‌های رهبر معظم انقلاب تبیین و بصیرت‌افزایی شود و باید از تاریخ درس بگیریم که به کشورهای بیگانه به خصوص امریکا نمی‌شود اعتماد کرد که نمونه بارز آن کودتای 28 مرداد، گفتگوی تمدن‌ها، برجام و ... است. 

وی مطرح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری کارایی اقتصاد مقاومتی باید رواج پیدا کند تا مشکلات اقصادی و رفاه مردم حل شود،  اختلافات با کشور آمریکا تاکتیکی نیست بلکه مشکل در راهبرد این کشور در مقابل ایران است و امروز خود کشور آمریکا نقض کننده برجام است.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *