جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
امینی مطرح کرد؛

ضرورت بهسازی معابر شهری برای تردد معلولان

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 558845
نائب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: به زودی طرحی ویژه برای بهسازی معابر شهری جهت ایجاد سهولت تردد معلولان و سالمندان به شورای شهر تهران ارائه می‌شود.
ضرورت بهسازی معابر شهری برای تردد معلولان
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم امینی نایب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر شهر تهران به لحاظ ساختاری، نمی‌تواند نیاز گروه‌هایی چون سالمندان و معلولان را تامین کند و این افراد در مسأله رفت و آمد خود با مشکلات متعددی روبرو هستند.
وی از تدوین و ارائه طرحی ویژه برای ایجاد سهولت بیشتر در تردد معلولان و سالمندان خبر داد و گفت: بر اساس مشکلات متعدد این دسته از شهروندان، طرحی برای بهبود وضعیت معابر شهری آماده شده است که به زودی در صحن شورا ارائه می شود و پس از تصویب، شهرداری ملزم به اجرای آن است.
نایب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در دوره های پیشین، اعضای شورای شهر طرح های مختلفی را در راستای افزایش خدمات شهری و رفاهی به معلولان و سالمندان ارائه کرده اند كه منجر به تصویب مصوباتی چون «شهر دسترس پذیر» شده است.
امینی تاکید کرد: با وجود طرح و مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر تهران در این رابطه و بنابر شواهد موجود، یا مصوبات مربوط به حقوق معلولان و سالمندان به خوبی اجرا نمی شود و یا اینکه در این زمینه به ارائه طرح ها و تصویب مصوبات جدید نیاز است.
وی از افزایش قابل توجه خدمات شهری ویژه سالمندان و معلولان، به عنوان حق مسلم آن ها نام برد و یاد آور شد: با اجرای دقیق مصوبه شهر دسترس پذیر، این گروه از شهروندان می‌توانند به تنهایی و بدون کمترین نیازی به کمک سایرین، در سطح شهر تردد کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *