چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

کشف 100 هزار ویزای جعلی اربعین در تهران

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 557711
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آستانه اربعین عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری اعضای باند ۶ نفره جعل اسناد دولتی،از مخفیگاه این باند حدود یکصد هزار ویزای جعلی کشف کردند.
کشف 100 هزار ویزای جعلی اربعین در تهران
به گزارش جهان نيوز؛ سردار "حسین رحیمی" روز یکشنبه گفت: در سال‌های گذشته شاهد بوده ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر مردم کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران و مسافران می‌شد.
وی با اشاره به اینکه با پایش‌های تخصصی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده، ماموران پلیس امنیت موفق شدند یک باند جعل را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنند، افزود: در این عملیات اعضا ۶ نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و دو چاپخانه نیز پلمپ شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضا این باند حدود یکصد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی برای  شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.
سردار رحیمی در پایان با تاکید بر اینکه هموطنان برای دریافت ویزا باید به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، اظهار داشت: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می‌تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران  به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران در داخل عراق منجر شود.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *