چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۵

جاسوس بودنش را نمی‌دانستید از دو تابعیتی بودن او هم بی‌خبر بودید؟!

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۳
کد مطلب: 557591
رئیس سازمان اداری و استخدامی از پاسخگویی درباره تعیین تکلیف مدیران دو تابعیتی طفره رفت.
جاسوس بودنش را نمی‌دانستید از دو تابعیتی بودن او هم بی‌خبر بودید؟!
به گزارش جهان نيوز؛ «کیهان» در ویژه های خود نوشت: جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مدیران دو تابعیتی و اینکه چه بررسی‌ای خواهد شد تا مواردی همچون دری اصفهانی دیگر اتفاق نیفتد؟، گفت: از نظر ما مسئولیت این کار با وزارت اطلاعات است. وزارت اطلاعات موردی را به ما اعلام نکرده است.

یادآور می‌شود عبدالرسول دری اصفهانی اخیراً به ۵ سال حبس به جرم جاسوسی برای دو سرویس جاسوسی بیگانه محکوم شد اما وزارت اطلاعات درباره جاسوسی نامبرده ابراز بی‌اطلاعی کرد. اما صرف نظر از احراز جاسوسی نامبرده- که می‌تواند از سوی ضابط‌های اطلاعاتی و انتظامی مختلف صورت گیرد- باید پرسید چرا وزارت اطلاعات حتی از دوتابعیتی بودن این جاسوس نیز خبر نداشته یا به دولت هشدار لازم را نداده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
این کاملا واضح است متاسفانه ۷۰ درصد مسولین کشوری تابیعتی دو گانه دارند و این جای بسیار تاسف است البته اگر از روی لیاقت گزینش شده باشند جای امید واری است
Iran, Islamic Republic of
این روزا رفتار بعضی مسولان آدم را به یاد فتحعلی شاه قاجار می افتد.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
بازهم یک قضاوت نادرست از جناب! ۷۰%مسئولین!!!؟؟؟
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اون وقت ما نيروهاي شركتي داد مزنيم باب ما ايراني هستيم و با مدرك فوق ليسانس و سابقه 10 ساله هنوز در بنادر كشور شركتي هستيم و كسي صداي ما را نمي شنود . كسي نيست ما را ياري كند؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
پیر شده خودش وخیلی چیزها یادش نمی اید