جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
رئیس سازمان نظام پزشکی:

لزوم افزایش اعتماد مردم به پزشکان

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 557123
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر اعتماد مردم به جامعه پزشکی کاهش یافته است، گفت: رسانه‌ها باید ارتباط بین مردم و پزشکان را التیام بخشند.
لزوم افزایش اعتماد مردم به پزشکان
به گزارش جهان نيوز، ایرج فاضل در ارتباط با موضوع اعتماد مردم به پزشکان، اظهار داشت: در همه شئون اجتماعی اعتماد مردم نسبت به گذشته کاهش یافته است و جامعه پزشکی نیز یکی از این موارد به شمار می‌رود.
وی افزود: جامعه پزشکی طی سال‌های اخیر با کاهش ارتباط با مردم و کمتر شدن اعتماد  آنها مواجه شده است در حالی که این صنف با حفظ جان مردم در ارتباط بوده و با حوزه‌های دیگر متفاوت است. 
رئیس سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: روندی که رسانه‌ها پیش برده‌اند طی سال‌های اخیر در جهت حفظ اعتماد مردم به جامعه پزشکی نبوده است و این در حالی بوده که پزشکان در کشور در هر ساعت جان هزاران نفر را با عنایت پروردگار نجات می‌دهند ولی هیچ کدام از این مسائل انعکاس نمی‌یابد.
فاضل از رویکرد رسانه‌ها در انتشار اخبار علیه پزشکان انتقاد کرد و گفت: این موضوع سست کردن اعتماد مردم را به همراه دارد و به هیچ عنوان خدمت به کشور نیست به همین دلیل همه رسانه‌ها باید تلاش کنند این ارتباط با مردم را التیام بخشند.
وی تصریح کرد: هر چند که انتقاد از وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود ولی باید توجه داشت که تکریم به خدمتگزاران مردم هم از جمله این وظایف محسوب می‌شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم به انچه می بینند اعتماد میکنند.