سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱
نادری:

دولت به‌فکر درآمدزایی از اربعین است!

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 556520
دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: در سال تنها در یک بازه زمانی کوتاه مراسم راهپیمایی اربعین برگزار می‌شود، اما متاسفانه مسئولان به جای ارایه تسهیلات به فکر درآمدزایی هستند.
دولت به‌فکر درآمدزایی از اربعین است!
به گزارش جهان نيوز؛ شهاب نادری دبیر فراکسیون اهل سنت با اشاره به اقدام دولت برای دو برابر کردن هزینه‌های بلیت اتوبوس مسافران اربعین حسینی ضمن ناراحت کننده خواندن این اقدام اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که باید در جریان مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی انجام دهیم ارایه هر چه بهتر خدمات به زائران است.

وی افزود: هدف مردم از این راهپیمایی سفر زیارتی اباعبدالله الحسین (ع) است و هیچ هدف تجاری پشت آن نهفته نیست که اکنون دولت هزینه رفت و آمد‌ها را دو برابر کرده است، بنابراین بهتر است مسئولان تدابیری در کاهش قیمت‌ها اتخاذ کنند.

نماینده مردم پاوه افزود: در سال تنها در یک بازه زمانی کوتاه این مراسم برگزار می‌شود، اما متاسفانه مسئولان به جای کمک به ارایه تسهیلات به زوار به فکر درآمدزایی خودشان هستند.

وی با بیان اینکه معتقدم حتی خدمات به زوار باید به صورت رایگان انجام گیرد تاکید کرد: از آقای رئیس جمهور تقاضا داریم تا شخصا نسبت به این مسئله ورود کند و برای هر چه پرشکوه نشان دادن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تسهیلات لازم را ارایه کنند.

نادری در پایان خاطر نشان کرد: هم چنین معتقدم مراسم باشکوه اربعین حسینی که حضور میلیون‌ها عاشق حسینی در این مراسم به چشم می‌خورد یک مراسم ملی است که می‌تواند به ثبت جهانی برسد بنابراین باید سازمان‌های مربوطه از جمله میراث فرهنگی زمینه لازم در این باره فراهم کنند.
مرجع : دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت از این حرکت خودجوش مردم که عشق امام حسین ع آنها را چون موج عظیم روانه کربلا کرد سوء استفاده می کند. شهرداری تهران که تمام سرمایه های ایران را برای عراقی ها خرج کرده 100 تا اتوبوس مجانی نمی تواند برای وار حسین بگذارد؟
از این حرکت حسینی هزاران نفر سوء استفاده کردند ستادی راه انداختند و هزاران نفر را بکار گرفتند به بهانه ساماندهی
در صورتی که خدا می داند برای بهره برداری خودشان است
در کشورهای مسلمان مثل مالزی در ایام رمضان اجناس مورد نیاز 20 در صد تخفیف به دست مردم می رسد در ماه رمضان در کشور با اصطلاح مسلمان ما 50برابر گرانتر می دهند. اتوبوسی که قرار زایر حسین ع را به مرز ببرد می گوید کرایه دو برابر می گیرم
یعنی چه؟
یعنی اینکه چرا داری به زیارت حسین بن علی می روی؟
خجالت بکشید. به بهانه بیمه کردن زواری که بیمه امام حسین ع است میلیاردها تومان پول می گیرید
مدیون حسین ع باشید برای همیشه ان شاء الله
دست و پای زوار حسین را می بوسم