جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۳
در مراسم معارفه استاندار جدید تهران مطرح شد

ماجرای تماس تلفنی آیت الله هاشمی درباره آرای آیت الله جنتی در تهران!

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 553885
استاندار سابق تهران ماجرای تماس تلفنی مرحوم‌ هاشمی‌رفسنجانی با استاندار تهران پس از انتخابات مجلس خبرگان را شرح داد.
ماجرای تماس تلفنی آیت الله هاشمی درباره آرای آیت الله جنتی در تهران!
به گزارش جهان نيوز؛ سیدحسین هاشمی استاندار سابق تهران در مراسم تودیع خود با تشکر از وزیر کشور در اعتماد به وی، گفت: افتخار می‌کنم در این 4 سال پلیس در تهران به معنای واقعی کلمه وظیفه تأمین امنیت را انجام‌ داد. 

وی افزود: ما در طی این مدت تخلفات اخلاقی و‌ مالی را به عنوان خط قرمز در استانداری تهران تعیین کردیم، تنظیم روابط را به گونه‌ای تنظیم کردیم که همه سیاست‌های دولت را اجرایی کنند.
استاندار سابق تهران تصریح کرد: کنسرت‌ها در استان تهران بدون هیچ مشکلی برگزار شد. با دانشگاه‌ها صحبت کردیم که ما به هیچ وجه وارد دانشگاه نخواهیم شد، شما شورا و نماینده ولی‌فقیه دارید و‌ خودتان مصوب کنید، در دانشگاه‌ها همه نشست‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد. 

هاشمی انتخابات برگزار شده در دولت یازدهم را مورد توجه قرار داد و‌ گفت: انتخابات را با بی‌طرفی کامل برگزار کردیم، وقتی هیئت اجرایی تهران را انتخاب کردم، هیچ کسی اعتراض نکرد. 
وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی در انتخابات خبرگان استان تهران‌، اظهار داشت: وقتی آقای جنتی رأی مردم تهران را کسب کردند، مرحوم‌ آیت‌الله  هاشمی‌رفسنجانی به من زنگ زدند و‌ گفتند آقای جنتی این رأی را آورده و‌ من گفتم‌ بله تمامی آراء برای خودش است، حقیقتا هم رأی خودش بود، ایشان در سه شهرستان ورامین، قرچک و‌ پیشوا رأی اول را آورده بود، حتی از اعضای شورای نگهبان هم تماس گرفتند که فلانی این رأی را آوردند که گفتم والله رأی برای خودش است؛ ما امانت‌دار رأی مردم بودیم و در انتخابات ریاست‌جمهوری و‌ شوراها همین سیاست را پیاده کردیم.

استاندار سابق تهران خاطرنشان کرد: در استانداری تهران به کسی باج ندادم، اما خیلی هزینه دادم و خیلی ناراحت می‌شدم‌، اما تنها کسی که مرا آرام‌ می‌کرد، آقای وزیر (رحمانی‌فضلی) بود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هم آقای جنتی رای خوبی آورد(علیرغم بدخواهی دشمنان و غفلت زدگی دوستان) هم آقایان محمدیزدی ومصباح دارای رای بالا میتوانستنند باشند ولی برخی مردم در جوی که رسانه های دشمن ایجاد کردند بخوبی نتوانستند حق را به حق دار بسپارند. البته جالب بود که زنان و مردانی با ظاهر متفاوت در صفوف انتخابات ایستاده بودند تا به سایر آخوندهای جمهوری اسلامی رای بدهند!که دستشان درد نکند!
Iran, Islamic Republic of
مرحوم به خودشونم شک داشت...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم. فقط همینو میتونم بگم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله خداوند شما را با کنسرت محشور کند.
ضد رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
آیت اله جنتی برترین فرد با سایر افراد است مردم ایران باید قدر این پیر مرد شجاع را بدانند. امیدوارم
Iran, Islamic Republic of
هر چند آقای استاندار استعلام تلفنی آقای هاشمی و پاسخ خود را از مصادیق سلامت دستگاه تحت امر خود یاد میکنند ولی بنده دو تاویل از این گزاره استنتاج میکنم.
1- امکان دریافت پاسخی غیر از آنچه شنیدند وجود داشته.
2-آقای هاشمی پیرو تجربیات قبلی از عقیم ماندن عملیات روانی، مهندسی و آرایش صحنه متعجب شده و ناباورانه چگونگی موضوع را از یکی از افراد مورد وثوق استعلام میکنند.
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله كه عين حقيقت را گفته ايد، اما چرا زودتر موضوع را به اطلاع مردم نرسانديد ؟!.
Iran, Islamic Republic of
خسر الدنیا و الاخره
نه در دنیا به مطلوب رسیدند و نه آخرتی به دست آوردند
محمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگان ما به کجا رسیده اند؟
Iran, Islamic Republic of
البته واقعا هم سوال برانگیز بود چون عین لیست امید رای آورده بود وفقط یکنفرش افتاده بود
Iran, Islamic Republic of
ولی انصافا این بد است که فقط نظرات همسو را چاپ می کنید خود این نشانه عدم صداقت وعدم بی طرفی است وبا شعارهایتان همخوانی ندارد با آرزوی سلامتی برای تمام انسانهای با خدا ودرستکار وصادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دوست عزيز ناشناس، من هم با جهان نيوز همين مشكل رو دارم
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ایت الله جنتی میشه گفت بعدازرهبر ازمعدود کسانیست که انقلابی مانده وکوچکترین تخطی از اصول اول انقلاب نکرده ادم وقتی زندگی پسرش دراصفهان رومیبینه که نجاری میکنه بایک خانه نیمه ساخت واقعا تعجب میکنه ولی ایکاش سایرین هم مثل ایشان بودن