جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رحمانى فضلى: مردم اساس امنيت ملى هستند

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 553466
وزیر کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزى‌هایى که درشوراهاى تامین استانهاى کشور با همراهى مردم و هیأت‌ها در زمینه تامین امنیت مراسم هاى ایام دهه اول محرم صورت گرفته تاکنون شرایط برگزارى تمامى مراسم‌ها مطلوب بوده است.
رحمانى فضلى: مردم اساس امنيت ملى هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانى فضلى وزير كشور در جريان سفر به استان زنجان و حضور در مراسم عزادارى حسينيه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ريزى‌هايى كه درشوراهاى تامين استانهاى كشور با همراهى مردم و هيأت ها در زمينه تامين امنيت مراسم هاى ايام دهه اول محرم صورت گرفته تا كنون شرايط برگزارى تمامى مراسم ها مطلوب بوده است.

وى افزود: دراستان زنجان و براى برگزارى مراسم بزرگ عزادارى تحت عنوان يوم العباس بايد تمهيدات مختلف ترافيكى، امنيت و انتظامات صورت ميگرفت كه اين اقدامات بر اساس گزارشى كه به بنده دادند بر اساس تصميماتى كه در شوراى تامين استان گرفتند اين تمهيدات پيش بينى شده بود.

وزير كشور تاكيد كرد: مردم اساس امنيت ملى هستند كه در انتظامات و امنيت شهرى هم بايد به اين مسئله توجه شود، الحمد الله نيروى انتظامى در اين خصوص برنامه ريزى و اقدامات مناسبى داشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *