جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سارق حرفه‌ای محله تهرانپارس دستگیر شد

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 553284
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقی حرفه‌ای با بیش از 50 فقره سرقت خبر داد.
سارق حرفه‌ای محله تهرانپارس دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدقربان منصوری گفت: چندی پیش در پی اطلاع از سرقت لوازم خودرو توسط یکی از سارقان حرفه‌ای و جمع آوری اموال مسروقه در مخفیگاهش، تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و متوجه شدند که متهم که پس از سرقت، اموال مسروقه را در مخفیگاهش پنهان می‌کند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به محل اعزام شدند، گفت: همزمان با حضور عوامل کلانتری، خودروی سارق نیز وارد خیابان شد و ماموران این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این فرد تعدادی از اموال مسروقه همچون پنل و ضبط خودرو، چراغ خودرو و ... کشف و ضبط شد، افزود: همچنین متهم به طور کاملا حرفه‌ای دو پلاک سینی و جفت پلاک را فک کرده بود که ماموران موفق به شناسایی مسروقه بودن خودرو و شناسایی مالباخته آن در شمال تهران شدند.

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد: متهم که در بازجویی انجام شده به 51 فقره سرقت خودرو و لوازم آن اقرار کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *