سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
حاجی‌بابایی مطرح کرد:‌

اعمال محدودیت‌های بیشتر هدف آمریکا از مذاکره مجدد با ایران است

قوانین ضدایرانی امروز ترامپ در زمان اوباما تدوین شد
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 552800
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: از نظرمن تفاوتی میان ترامپ و اوباما وجود ندارد چراکه تمامی قوانینی که امروز ترامپ علیه ملت ایران به کار می‌گیرد در زمان دولت اوباما تدوین شده است.
اعمال محدودیت‌های بیشتر هدف آمریکا از مذاکره مجدد با ایران است
حمید رضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی براینکه مذاکره با امریکا اتلاف وقت است اظهار داشت: از آقای روحانی بابت صحبتی که کرده‌اند تشکر می‌کنیم؛ چرا که آمریکا تنها همین زبان را می‌فهمد و زبان دیگری متوجه نمی‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها نشان دادند که هیچ یک از رفتارهای دولت طی چند سال اخیر مبنی بر پای میز مذاکره نشستن با این کشور بر روی آنها تاثیرگذار نیست.

حاجی بابایی تصریح کرد: از نظرمن تفاوتی میان ترامپ و اوباما وجود ندارد چراکه تمامی قوانینی که امروز ترامپ علیه ملت ایران به کار می‌گیرد در زمان دولت اوباما تدوین شده است. سوال اینجاست که این چه قوانینی است که هر کاری که امریکایی‌ها می‌کنند نقض برجام محسوب تلقی نمی‌شود، اما کوچکترین حرکت ایران نقض برجام محسوب می شود.
 
نماینده مردم همدان تاکید کرد: اعمال قوانین ضد ایرانی که امروز از سوی آمریکایی ها انجام می گیرد را جان کری وزیر خارجه سابق امریکا نوشته است، بنابراین هیچ تفاوتی میان دولت های فعلی و گذشته آمریکا وجود ندارد این کشور هرگز نمی‌خواهد رشد و پیشرفت ملت ایران را ببیند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به این سوال که غرب از مطرح کردن مذاکره مجدد با ایران چه هدفی را دنبال می کند، تاکید کرد: امریکا می‌خواهد ما بار دیگر پای میز مذاکره بنشینیم و هر آنچه که اوباما در کذشته علیه ملت ایران ننوشته را این بار ترامپ بنویسد در واقع ترامپ می‌خواهد کم کاری‌های اوباما در رفتار خصمانه اش با ملت ایران را جبران کند. 

وی خاطر نشان کرد: در واقع ترامپی که مغزش مشکل دارد می‌خواهد محدودیت‌ها و پایمال کردن بیشتر حقوق حقه ملت ایران را اعمال کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *