جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کاستا: از چلسی هیچ کینه ای ندارم

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 551574
دیگو کاستا، مهاجم چلسی با وجود رابطه نه چندان خوبش با کونته که منجر به جدایی او از چلسی شد، مدعی شد که بدون هیچ خاطره تلخی این تیم را ترک می‌کند.
کاستا: از چلسی هیچ کینه ای ندارم
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته چلسی و اتلتیکو در نهایت برای انتقال دیگو کاستا به توافق رسیدند و این بازیکن با 60 میلیون یورو به تیم سابقش باز خواهد گشت. کونته به کاستا اعلام کرده بود که در تیم فصل آینده او جایی نخواهد داشت و به همین علت ، کاستا در تابستان در تمرینات و تور پیش فصل چلسی حاضر نشد. او در تلاش بود که به اتلتیکو بازگردد ولی محرومیت اتلتی از شرکت در نقل و انتقالات تابستانی، باعث شد کاستا در چلسی ماندگار شود. حال دو باشگاه با هم به توافق رسیدند که کاستا در زمستان راهی اتلتی شود و ستاره برزیلی الاصل مدعی شد که بدون هیچ خاطره تلخی چلسی را ترک می‌کند.
 

 
 
او گفت:" همه می‌دانند که من چقدر هواداران چلسی را دوست داشتم. هیچ عصبانیت و مشکلی وجود ندارد. من از هیچکس ناراحت نیستم. از هیچکس دلخوری ندارم. همه چیز خوب است."
 
انتظار می‌رود کاستا امروز به مادرید بازگردد و در تست های پزشکی شرکت کند ولی احتمالا تا ژانویه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *