سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

علی امیری: دلم برای منصوریان سوخت

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 551393
معاون سابق باشگاه استقلال گفت: همه بزرگان استقلال از جمله آقایان امیدوار رضایی، فتح الله زاده، قریب، آصفی و ... می خواهم پیش قدم شده و همه را دعوت به اتحاد و همدلی کنند.
علی امیری: دلم برای منصوریان سوخت
به گزارش جهان نيوز،پس از تساوی استقلال مقابل ذوب آهن و مطابق پیش بینی های قبلی علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد و کنار رفت. علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال و مدیرعامل کنونی باشگاه نساجی با اشاره به اتفاقات رخ داده در استقلال گفت: پس از جدایی از استقلال و تا به امروز سعی کردم در مورد این تیم و شرایط آن حرفی نزنم. در حال حاضر هم من خدمتگزار تیم استانم نساجی مازندران هستم و تمرکزم روی موفقیت این تیم پرطرفدار قائم شهری است ولی چهارشنبه شب خیلی دلم به حال علیرضا منصوریان سوخت.
وی ادامه داد: ناراحت شدم چون این فوتبال رحم ندارد. او هم با این استعفا کوچک نمی شود و اتفاقا به نظر من یکی مثل علیرضا منصوریان خیلی مربی بزرگی می شود چون درس های بزرگی از سرمربیگری همین استقلال گرفت. او زحمت خود را برای استقلال کشید. می خواهم از حافظ وام گرفته و خطاب به او بگویم که: چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت، دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.
امیری با اشاره اشاره به شرایط کنونی استقلال یادآور شد: به عنوان عضو کوچکی که زمانی در خدمت استقلال بودم باید بگویم جو و اتمسفر کنونی به نفع این تیم نیست. هواداران استقلال سختی های زیادی کشیده اند و حالا این شرایط به وجود آمده است. برای فردایی بهتر برای استقلال همه دوستداران، هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان این تیم باید متحد شوند.
معاون سابق باشگاه استقلال تهران افزود: این حرفی بود که امروز یک راننده آژانس استقلالی طی مسیر به من زد. او که ظاهرا مرا شناخته بود درخواست کرد از همه بزرگان استقلال از جمله آقایان امیدوار رضایی، فتح الله زاده، قریب، آصفی و ... بخواهم پیش قدم شده و همه را دعوت به اتحاد و همدلی کنند تا استقلال دوباره آقای فوتبال ایران و آسیا شود. هر چه گفتم من کوچک تر از این عزیزان هستم که بخواهم چنین درخواستی کنم، دست بردار نبود و دست آخر با خواهش و التماس خواست این حرف را به بزرگان استقلال انتقال بدهم. امیدوارم این بزرگانی که اسمشان را آوردم مرا ببخشند ولی احساس کردم حرف آن راننده آژانس استقلالی از دل برآمده و لاجرم بر دل هم خواهد نشست.
مدیرعامل نساجی همچنین در خصوص شرایط این تیم دسته اولی گفت: برای من افتخار است که خدمتگزار نساجی هستم. برای رسیدن به هدف بزرگ دو برابر کم است و باید سه برابر کار کرد. همه اعضای نساجی مازندران این مساله را دریافته و تلاش می کنند با حمایت بی دریغ مالکان باشگاه و هواداران با معرفت قائم شهری به لیگ برتر صعود کنیم. همین جا هم به طرفدراران نساجی و پیشکسوتان عزیز باشگاه قول می دهم تا روز آخر برای این مهم بجنگیم.


منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *