جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش ظریف به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 550991
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اظهارات ترامپ را «سخیف، شعاری و بی محتوا» خواند و گفت که این سخنان ارزش پاسخ ندارد.
واکنش ظریف به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان‌ ملل متحد در نیویورک بسر می برد، در واکنش به سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در این نشست اظهار داشت: سخنان وی بویژه آنجا که به ملت بزرگ ایران اشاره داشت چنان سخیف، شعاری و بی محتوا بود که ارزش پاسخ ندارد. 

ظریف همچنین اظهار داشت: سخنان  وقیحانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم عمق بی اطلاعی و رفتار و گفتار عوام فریبانه  ایشان را نشان می دهد که در کنار واقعیاتی همچون حمایت دولت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیم های دیکتاتوری منطقه و ایجاد و تقویت گروههای تروریستی حاصلی جز انزوا و بی اعتباری هر چه بیشتر دولت آمریکا نزد جهانیان نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"وزیر امور خارجه ایران در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اظهارات ترامپ را «سخیف، شعاری و بی محتوا» خواند و گفت که این سخنان ارزش پاسخ ندارد".
ارزش پاسخ ندارد!، چون جنابعالی هیچ پاسخ ارزشی برای آن ندارید!
اینقدر در بالابردن این یانکیهای وحشی و جنایتکار، حرص و ولع نشان دادید، که دیگه قادر به جمع کردن گند موجود نیستید.
همان موقع که دستهای نجس اوباما تا بازو توی خون مردم خاورمیانه بود، جنابعالی با جان کری نرد عشق دیپلماتیک میباختید!
عطش سیری ناپذیرتان از امضای برجام نافرجام با شعار هر توافقی بهتر از بی توافقی است، بلایی بر سرمان آورد که تا سالهای دراز جبران عقب ماندگی و خفت آن امکان پذیر نیست.
جناب ظریف! آشنا به قواعد بازی!، امیدوارم اگرخیر برای این مردم خواسته اید، خداوند عالم جزای خیرتان دهد، در غیر اینصورت عواقب این شر اول از همه دامان خودتان را فراگیرد.
یا علی