جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در گزارش از هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها؛

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از تیم ملی ایران

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 550626
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از رقابت های والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن عملکرد والیبالیست ایران را تحسین کرد
تمجید فدراسیون جهانی والیبال از تیم ملی ایران
به گزارش جهان نيوز، در روز پایانی هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها، تیم برزیل در سه ست متوالی برابر ژاپن میزبان به پیروزی دست یافت و عنوان نخست رقابت ها را بدست آورد.
برزیل با پیروزی برابر ژاپن رکورد پنجمین قهرمانی را در این جام از آن خود کرد. ایتالیا نیز با شکست آمریکا دوم شد و برای چهارمین بار بر سکوی مدال ها ایستاد. ایتالیا مدال طلا و برنز این مسابقات را نیز در کارنامه دارد.
تیم ایران نیز با شکست فرانسه سوم شد. ایران با کسب مدال برنز بهترین عملکرد خود را در این تورنمنت به نمایش گذاشت. تیم ایران در رقابت های 2009 و 2013 پنجم و چهارم شده بود. تیم ایران چهار برد در این تورنمنت کسب کرد.
همچنین آمریکا با شکست مقابل ایتالیا عنوان چهارم را از آن خود کرد. فرانسه و ژاپن هم به ترتیب پنجم و ششم شدند.این مسابقات که با حضور قهرمانان قاره های مختلف به میزبانی ژاپن برگزار شد.

منبع:برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *