جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
برای سخنرانی در سازمان ملل؛

روحانی امروز عازم نیویورک می‌شود

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 550071
رییس جمهوری به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، صبح امروز عازم نیویورک مقر این سازمان می شود.
روحانی امروز عازم نیویورک می‌شود
به گزارش جهان نيوزبه نقل از مهر، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر برنامه های فشرده و مختلفی دارند، که سخنرانی در جمع سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح آخرین مواضع کشورمان در خصوص مهمترین مسایل منطقه ای و بین المللی و همچنین وضعیت اندوهبار مسلمانان میانمار، از جمله آنها است.

رییس جمهور هفته گذشته نیز در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری های اسلامی برای علم و فناوری در آستانه قزاقستان، علاوه بر رایزنی برای تشکیل نشست ویژه و صدور بیانیه در خصوص مسلمانان روهینگیا میانمار، در سخنرانی خود بر ضرورت توقف فوری جنایت و خشونت علیه مسلمانان آن منطقه و رسیدگی و کمک به آسیب دیدگان و پناهندگان تاکید کرده بود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، دیدار صمیمی با نخبگان و ایرانیان مقیم آمریکا، دیدار با علمای دینی و رهبران جوامع اسلامی آمریکا، نشست و گفتگو با نخبگان سیاست خارجی و روسای اندیشکده های فکری در آمریکا، گفتگو با مدیران و سردبیران ارشد رسانه های بین المللی و مطبوعات را از دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به نیویورک عنوان کرد.

اسماعیلی گفت: دکتر روحانی همچنین با دبیر کل سازمان ملل متحد و تعدادی از سران کشورهای حاضر در حاشیه مجمع عمومی دیدار و در خصوص مسایل دو جانبه و بین المللی گفتگو خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
اگر ما بحق و حقیقت معتقدیم که ایران مرکز و تنها مدافع اسلام و تنها امید مستضعفان است ، که هست ، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولویت است. یعنی از یک طرف باید قوی شد و از سوی دیگر دشمن را تضعیف کرد. مجمع عمومی سازمان ملل محل بسیار مناسبی است تا با فریاد ( از نوع احمدی نژادی آن ) غیر قابل اعتماد بودن شیطان را با استفاده از نیروی مخرب وسائل جمعی خودشان بگوش جهانیان رسانید. تذکرات مستقیم در این مورد بهمراه تاریخچه دویست ساله نقض یکجانبه قراردادها از سوی شیطان ، به روسیه و چین و احتمالا دیگران ابزار مخالفت می دهد و سکوت بر عکس آن.
ان شاءالله این فرصت ضایع نشود. می ترسم و لذا : «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ»