چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

حضور در میانمار به شرط حکم ولی فقیه

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 549683
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آنهایی که از منافع شخصی حضور سپاه در سوریه و عراق صحبت می‌کنند بروند یک ساعت روبروی داعشی‌ها بایستند و با آن‌ها مبارزه کنند، ببینند دوام می‌آورند؟
حضور در میانمار به شرط حکم ولی فقیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار مرتضی قربانی با اشاره به اتفاقات فاجعه‌آمیز میانمار اظهار کرد: استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با هم‌دستی دولت میانمار و با هدف نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان، این روز‌ها مشغول انجام فجیع‌ترین و ضدانسانی‌ترین جنایت‌ها هستند 
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما تابع، ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا هستیم و هرجا که ایشان حکم کنند، حتی «میانمار» حاضر می‌شویم و این وظیفه شرعی ماست و اگر حکم شرعی، ولی فقیه نباشد، رفتن ما جایگاهی ندارد.
 
سردار قربانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومین تمام نقاط جهان است و به هیچ وجه از حضور در مناطق مختلف به دنبال کسب سود و منفعت شخصی نیست، خاطرنشان کرد: البته حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق سود و منفعت دارد و این سود متعلق به امنیت ملت شریف ایران و کشورمان است.
 
وی در پایان نیز گفت: آنهایی که از منافع شخصی حضور سپاه در سوریه و عراق صحبت می‌کنند بروند یک ساعت روبروی داعشی‌ها بایستند و با آن‌ها مبارزه کنند، ببینند دوام می‌آورند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *