پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: تعبیر الهام اشتباه است

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 219937
تلقی اینکه مجمع فرصتی برای برخی افراد بیکار و ایجاد سرگرمی برای آنها است، تعبیر اشتباهی است.
به گزارش مهر، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در نشست خبری ظهر امروز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از گذشت سالها و همچنین در خصوص برخی اظهارات درباره اعضای تشخیص مصلحت نظام و ریاست زنان در مجلس گفت: مجمع یک جایگاه مهمی در قانون اساسی دارد و به عنوان بازوی مشورتی رهبر انقلاب به شمار می آید.

وی در ادامه گفت: تلقی اینکه مجمع فرصتی برای برخی افراد بیکار و ایجاد سرگرمی برای آنها است، تعبیر اشتباهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تشریح وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اقدام اخیر رئیس جمهور برای حضور در جلسات مجمع بعد از گذشت سالها گفت: احتمالات زیادی در خصوص شرکت احمدی نژاد در این جلسات وجود دارد.

سعیدی خاطر نشان کرد: اصولا احمدی نژاد فردی غیر قابل پیش بینی است و در این مورد توصیه های رهبری به ایشان نیز موثر بوده است و امیدواریم حضور احمدی نژاد در ابتدای سال در جلسات مجمع نویدآور حضور مستمر وی در جلسات تا پایان سال باشد.

وی همچنین در خصوص اظهارات یک نماینده درباره ریاست زنان بر مجلس گفت: زنان استعدادهای فراوانی دارند و در برخی مسائل نیز جلوتر از مردان هستند.

سعیدی با اشاره به اینکه پیشرفت زنان در مسائل علمی کاملا مشخص است، گفت: طرح ریاست زنان بر مجلس توسط این نماینده صرفا یک پیشنهاد بوده و به لحاظ قانونی مشکلی ندارد. شاید برخی ها با این پیشنهاد موافق و شاید برخی ها هم مخالف باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *