چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در جمع دانش‌آموزان اردوگاه امام رضا(ع):

شبهات دینی جوانان ما را تهدید می‌کند

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 549405
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بذر ایمان و توکل به خداوند را در نوجوانی که بهترین فصل زندگی است در درون خود پرورش دهید.
شبهات دینی جوانان ما را تهدید می‌کند
به گزارش جهان نيوز، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا(ع) که از استان‌های کرمان، گلستان و فارس به مشهد مقدس مشرف شدند، اظهار داشت: تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی، متخصص و متعهد بر اساس منشور 7 گانه مقام معظم رهبری از رویکردهای جدی آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی این مکان مفرح و زیبا که از موقوفات امام رضا(ع) است را برای استفاده نوجوانان و جوانان ایران اسلامی اختصاص داده‌اند که فرآیند تجهیز این اردوگاه در حال انجام است.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأثیرپذیری انسان در دوران نوجوانی، گفت: در دوران ستم‌شاهی کلاس‌هایی توسط شهید هاشمی‌نژاد در کانون بحث و انتقاد دینی برگزار می‌شد که حکومت طاغوت آن را برنتافت و تعطیل کرد.
وی ادامه داد: در عصر حاضر دسترسی به منابع و متون اصیل و ناب برگرفته از آموزه‌های قرآنی و اهل بیت(ع) بسیار راحت‌تر شده و از سوی دیگر شبهات و لغزشگاه‌ها نیز جوانان ما را تهدید می‌کند.
بختیاری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی، تهذیب نفس و تلاش برای تعالی در همه زمینه‌ها در دوران نوجوانی، یادآور شد: در روایات ما آمده است که اعمال روزانه خود را محاسبه کنید و اگر 2 روز شخص مومن مثل هم باشد، او ضرر کرده است.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی متذکر شد: قدر این فرصت و سرمایه عظیمی که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است را بدانید و از امام رضا(ع) برای توفیق و تعالی خود مدد بگیرید.

منبع:آستان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *