کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در جمع دانش‌آموزان اردوگاه امام رضا(ع):

شبهات دینی جوانان ما را تهدید می‌کند

23 شهريور 1396 ساعت 17:12

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بذر ایمان و توکل به خداوند را در نوجوانی که بهترین فصل زندگی است در درون خود پرورش دهید.


به گزارش جهان نیوز، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا(ع) که از استان‌های کرمان، گلستان و فارس به مشهد مقدس مشرف شدند، اظهار داشت: تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی، متخصص و متعهد بر اساس منشور 7 گانه مقام معظم رهبری از رویکردهای جدی آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی این مکان مفرح و زیبا که از موقوفات امام رضا(ع) است را برای استفاده نوجوانان و جوانان ایران اسلامی اختصاص داده‌اند که فرآیند تجهیز این اردوگاه در حال انجام است.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأثیرپذیری انسان در دوران نوجوانی، گفت: در دوران ستم‌شاهی کلاس‌هایی توسط شهید هاشمی‌نژاد در کانون بحث و انتقاد دینی برگزار می‌شد که حکومت طاغوت آن را برنتافت و تعطیل کرد.
وی ادامه داد: در عصر حاضر دسترسی به منابع و متون اصیل و ناب برگرفته از آموزه‌های قرآنی و اهل بیت(ع) بسیار راحت‌تر شده و از سوی دیگر شبهات و لغزشگاه‌ها نیز جوانان ما را تهدید می‌کند.
بختیاری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی، تهذیب نفس و تلاش برای تعالی در همه زمینه‌ها در دوران نوجوانی، یادآور شد: در روایات ما آمده است که اعمال روزانه خود را محاسبه کنید و اگر 2 روز شخص مومن مثل هم باشد، او ضرر کرده است.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی متذکر شد: قدر این فرصت و سرمایه عظیمی که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است را بدانید و از امام رضا(ع) برای توفیق و تعالی خود مدد بگیرید.

منبع:آستان نیوز


کد مطلب: 549405

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549405/شبهات-دینی-جوانان-تهدید-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com