جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
سریال فراخوان محصولات فولکس واگن ادامه دارد

کیفیت محصولات فولکس واگن در هاله ای از ابهام

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 547618
وجود نقص فنی و ایراد در خودروهای خارجی امری طبیعی است ولی حجم بالای فراخوان محصولات متنوع شرکت فولکس واگن به دلیل نقص فنی آن هم در کشورهای مختلف نشان از ضعف جدی در محصولات این شرکت است. محصولاتی که قرار است طی ماه های آتی به ایران وارد شوند.
کیفیت محصولات فولکس واگن در هاله ای از ابهام
به گزارش جهان نيوز به نقل از پردیس خودرو، یکی از تحولات خودرویی پسابرجامی٬ ورود انواع خودروهای مختلف وارداتی به کشور است. در رقابت بین خودروهای وارداتی شرکت فولکس واگن بعد از 17 سال قرار است محصولات خود را به ایران عرضه کند. طبق قرارداد فیمابین شرکت ماموت و فولکس واگن قرار است شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت فولکس واگن واردات محصولات این شرکت را با دو محصول پاسات و تیگوان آغاز کند. 

این در حالی است که متاسفانه طی ماه های اخیر شاهد آن هستیم محصولات فولکس واگن در کشورهای مختلف یکی پس از دیگری به علت نقص فنی فراخوان می شود. به گزارش رویترز شرکت فولکس واگن قصد دارد 7 هزار و 670 دستگاه از خودروهای مدل مولتی وان تی 5 و تی 6 خود را که در فاصله سال های 2014 و 2016 در بازار این کشور فروخته شده، برای رفع عیب فرا بخواند. در طی هفته جاری، سازمان نظارت بر کیفیت محصولات بازار چین هم اعلام کرد که یک میلیون و 818 هزار و 340 دستگاه از خودروهای تولیدی شرکت فولکس واگن برای رفع عیب موجود در پمپ سوخت، فراخوانده می شوند. همچنین در چند هفته گذشته فولکس‌واگن برخی مدل‌های سی‌سی، پاسات و خودروهای استیشن واگن محصول سال‌های 2009 تا 2016 را نیز در آمریکا فراخواند. پاسات جز اولین محصولاتی است که به بازار ایران وارد خواهد شد.

وجود نقص فنی و ایراد در خودروهای خارجی امری طبیعی است ولی حجم بالای فراخوان محصولات متنوع شرکت فولکس واگن به دلیل نقص فنی آن هم در کشورهای مختلف نشان از ضعف جدی در محصولات این شرکت است. محصولاتی که قرار است طی ماه های آتی به ایران وارد شوند. اینکه محصولات این شرکت در ایران نیز با حجم بالای نقص فنی مواجه خواهد شد یا نه٬ موضوع قابل توجهی است که باید منتظر عرضه آنان در بازار ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *