دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

"یوز ایرانی"پیراهن تیم ملی مُرد

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 546471
تیم ملی ایران در دیدار مقابل کره جنوبی با لباسی حضور یافت که طرح یوزپلنگ ایرانی از آن حذف شده بود.
"یوز ایرانی"پیراهن تیم ملی مُرد
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه تیم ملی ایران با پیراهنی با طرح یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی 2014 برزیل حضور یافت و پس از آن نیز در مسابقات دیگر با این پیراهن شرکت کرد، برای بازی حساس ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، طرح یوزپلنگ ایرانی پس از سال‌ها از روی لباس تیم ملی حذف شد.

پیگیری های خبرنگار ما مبنی بر حذف طرح یوزپلنگ ایرانی از پیراهن های تیم ملی نشان می دهد، دلیل اصلی این اتفاق، اجازه ندادن مسئولان آدیداس به فدراسیون فوتبال ایران است.

مسئولان شرکت آلمانی به دلیل اینکه قرار است پیراهن ایران را در کشورهای مختلف  به فروش برسانند، اجازه ثبت این طرح را به ایرانی ها ندادند و اصلی ترین دلیل امضا نشدن قرارداد 2 طرف این موضوع است.

مهدی تاج و سئول نشین ها اصرار دارند تا طرح یوزپلنگ ایرانی روی لباس های تیم ملی باشد ، باید دید در نهایت آیا این شرکت آلمانی حاضر به تامین البسه تیم ملی با ثبت یوزپلنگ ایرانی روی این پیراهن می شوند یا خیر؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *