چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۵

همسر مهناز افشار اولین کودک قرآنی ایران

منبع: روزنامه شرق
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 546362
همسر مهناز افشار اولین کودک قرآنی جمهوری اسلامی بوده است.
همسر مهناز افشار اولین کودک قرآنی ایران
به گزارش جهان نيوز،همسر مهناز افشار اولین کودک قرآنی جمهوری اسلامی بوده است. محمد علی رامین در خصوص فرزند خود به روزنامه شرق گفت:
فرزند بزرگم یاسین، متولد سال ٦٠ است، او از دوسالگی شروع کرد به حفظ قرآن و در چهارسالگی به‌عنوان نخستین کودک قرآنی جمهوری اسلامی در ماه مبارک رمضان سال ٦٤ در شبکه دو سیما به مردم معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا اکنون بر همان مسیر ادامه نمی دهد؟
نمیدونم والله. منحرف شده از مسیر
محمد
Iran, Islamic Republic of
واسه همين هم شد، اولين وارد كننده شير خشك آلوده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این بهترین دلیل بر فرمایش بزرگان اهل معرفت است که می‌فرمایند صِرف ظاهر دین (مثل حفظ کردن قرآن و....) اگرچه ضروری، لازم و بسیار بسیار مهم و مخصوصا حفظ قرآن تاکید اکید ائمه معصومین(علیهم السلام) است و کرامت بزرگی است، ولی به تنهایی برای رسیدن به قرب و کمال کافی نیست؛ مهم در همه ظواهر دین، عمل باطنی و ایمان قلبی و مراقبات جدی است، وگرنه چه بسا بوده و هستند از قاریان بلکه از حافظان قرآن کریم که متاسفانه راهی مغایر با آن را رفتند. این همه تبلیغ برای حفظ قرآن باید با تاکید بر ایمان باطنی باشد. البته انس با قرآن خودش قُرب آور است، ولی واقعا بدون حفاظت و مراقبت شدید باطنی کافی نیست. ان شاءالله فرزند آقای رامین هم به برکت حفظ قرآنش، عاقبت به خیر و سبک زدنگی قرآنی پیدا کند.
Iran, Islamic Republic of
چرا اکثر آقازاده ها که مثلا نان حلال خوردند کج می زنند!!1