شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در صحن مجلس مطرح شد؛

ذوالنور: به‌خاطر ادعای‌زنگنه مورد سوال‌قرار گرفته‌ایم

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 545306
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان وزیر نفت در جلسه رأی اعتماد گفت: به خاطر یکی از ادعاهای آقای زنگنه، مورد سؤال مردم قرار گرفته‌ایم.
ذوالنور: به‌خاطر ادعای‌زنگنه مورد سوال‌قرار گرفته‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت، قصد ارائه تذکر آئین‌نامه‌ای به استناد ماده ۲۴ آئین‌نامه داخلی مجلس (لزوم رعایت شأن مجلس) را داشت که به دلیل قطع میکروفن توسط نایب رئیس مجلس، امکان بیان کامل تذکر خود را نیافت.
ذوالنور در ابتدای سخنان خود به جریان رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اشاره کرد که مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس بلافاصله سخن وی را قطع کرد و به بهانه اینکه این تذکر در دستور امروز نیست، مانع صحبت‌ کردن این نماینده شد.
ذوالنور هم تأکید کرد که من به نحوه اداره جلسه اعتراض دارم و ادامه داد: وقتی تذکر در زمان خودش اجازه مطرح شدن نمی‌یابد، تبعاتش دامن مجلس را می‌گیرد.
وی افزود: وقتی آقای زنگنه در پاسخ به سخنان نمایندگان درباره به کار گرفتن نمایندگان مجلس در صنعت نفت می‌گوید که اگر این کار را نکنیم، مفسده دارد؛ ما به خاطر این حرف‌ها مورد سؤال مردم قرار می‌گیریم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به قطع چندباره سخنانش توسط پزشکیان گفت: «اجازه می‌خواهم که حرفم را بگویم»، اما پزشکیان میکروفن وی را قطع کرد و تذکر این نماینده نیمه‌کاره ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *