جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

مهاجرانی: برای‌عمل جراحی دیگر به آمریکا می‌روم

رسانه‌ها و دوستان مرا شرمنده کردند
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 544506
سرمربی پیشین تیم ملی که چندی پیش در بیمارستان ایرانیان دبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، قرار است به زودی و برای دومین بار عمل جراحی شود.
مهاجرانی: برای‌عمل جراحی دیگر به آمریکا می‌روم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حشمت مهاجرانی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: دو هفته پیش از ناحیه معده دچار ناراحتی شدید شدم و در بیمارستان ایرانیان تحت عمل قرار گرفتم و قرار است به زودی در آمریکا و برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار بگیرم.
وی در ادامه گفت‌: در دبی، دکتر مظفری و دکتر هوشنگی سنگ تمام گذاشتند و همچنین دوستانم؛ آقایان لطیف ناصری و مصطفی هوبخت برایم زحمات زیادی را متقبل شدند که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر کنم.
مهاجرانی با تقدیر از رسانه‌ها و همچنین دوستانش گفت: در این مدت، بسیاری از رسانه های ورزشی کشور و همچنین دوستانم با تماس‌های مکرر جویای احو‌الم بودند که واقعا از آنها ممنون هستم.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود‌: فعلا در منزل دخترم در دبی استراحت می‌کنم و اواخر هفته جاری راهی آمریکا خواهم شد تا برای عمل جراحی نوبت دوم آماده شوم‌.
وی در پایان درگذشت ایرج باباحاجی خبرنگار ورزشی و نویسنده فوتبال کشورمان را تسلیت گفت و برای بازماندگان و خانواده این زنده یاد آرزوی صبر و شیکبایی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *