کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهاجرانی: برای‌عمل جراحی دیگر به آمریکا می‌روم

رسانه‌ها و دوستان مرا شرمنده کردند

4 شهريور 1396 ساعت 18:25

سرمربی پیشین تیم ملی که چندی پیش در بیمارستان ایرانیان دبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، قرار است به زودی و برای دومین بار عمل جراحی شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم؛ حشمت مهاجرانی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: دو هفته پیش از ناحیه معده دچار ناراحتی شدید شدم و در بیمارستان ایرانیان تحت عمل قرار گرفتم و قرار است به زودی در آمریکا و برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار بگیرم.
وی در ادامه گفت‌: در دبی، دکتر مظفری و دکتر هوشنگی سنگ تمام گذاشتند و همچنین دوستانم؛ آقایان لطیف ناصری و مصطفی هوبخت برایم زحمات زیادی را متقبل شدند که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر کنم.
مهاجرانی با تقدیر از رسانه‌ها و همچنین دوستانش گفت: در این مدت، بسیاری از رسانه های ورزشی کشور و همچنین دوستانم با تماس‌های مکرر جویای احو‌الم بودند که واقعا از آنها ممنون هستم.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود‌: فعلا در منزل دخترم در دبی استراحت می‌کنم و اواخر هفته جاری راهی آمریکا خواهم شد تا برای عمل جراحی نوبت دوم آماده شوم‌.
وی در پایان درگذشت ایرج باباحاجی خبرنگار ورزشی و نویسنده فوتبال کشورمان را تسلیت گفت و برای بازماندگان و خانواده این زنده یاد آرزوی صبر و شیکبایی کرد.


کد مطلب: 544506

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/544506/مهاجرانی-برای-عمل-جراحی-دیگر-آمریکا-می-روم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com