چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۶

نسخه کدخدامنشی لاریجانی برای درگیری نماینده مجلس با مامور ناجا

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 543590
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس آخرین جزئیات ماجرای درگیری نماینده بیجار در مجلس با مامور نیروی انتظامی را تشریح کرد.
نسخه کدخدامنشی لاریجانی برای درگیری نماینده مجلس با مامور ناجا
به گزارش جهان نيوز؛ بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگیری حمدالله کریمی و مامور نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بنده ماموریت داده تا این موضوع را بررسی کنم.
 
وی با بیان اینکه بعید است این پرونده به دادگاه برود، افزود: قرار است جلسه‌ای با حضور سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، مسئولان حقوقی و حمدالله کریمی نماینده بیجار در مجلس تشکیل و این مشکل حل و فصل شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو طرف درگیری مدعی هستند، لذا نظر رئیس مجلس این بود که برای اینکه دو طرف آسیب نبینند این موضوع به صورت کدخدامنشانه حل شود.

گفتنی است، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اخیرا با یکی از ماموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود.
 
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
صاحب قوه ی مقننه در حال حاضر علی لاریجانی است.
قبلا چند نماینده در مجلس بودند که حرف داشتن برای گفتن و استقلال داشتند ولی متاسفانه دیگه اوضاع تغییر کرد!
الآن هم علی لاریجانی از اون بنده ی خدا مامور ناجا رضایت می گیره و تمام.
درحالیکه این نماینده ی مجلس سه بار در گوش مامور قانون زده و یک بار هم با سر زده دماغ مامور رو شکسته. این اقدام خشن با مامور قانون توسط قانونگذار با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست. نماینده ی مجلس باید محاکمه بشه.
Iran, Islamic Republic of
پدركشور را همين مصلحت انديشيهاي بي مورد درآورده و سنگ روي سنگ بند نميشه اگر از همان ابتداي پيروزي انقلاب كه امام درسال 58فرمودن من اين سال را سال قانون ميدانم به خوبي قانون را اجراميكردندحال و روزكشوربه اين روز نمي افتاد!!!درعوض كسانيكه دستشان به جايي بنده با رابطه و پارتي مشكلاتشان راحل بكنند اماومردم بينواكه دستشان از زمين و آسمان كوتاهه بايدمواز ماست حساب پس بدهند !!! تا زمانيكه اين بي قانونيها دركشورهست كه دختر يك وزير مي توانه از ايتاليا به گفته معاون اول رييس جمهور 200ميليون پوشاك بياره اما من براي پسر بيكارم از همين مناطق آزاد داخل كشور10ميليون نمي توانم پوشاك بيارم انتظار داريم هرج و مرج و بي قانوني دركشور نباشه پولدار پولدارترنشه زورگو زورش بيشتر نشه ؟!! ريس مجلس كه خود قانونگزاره و بايد در اجراي قانون از همه جلوترباشه اينگونه قانون را دوربزنه واي به حال ديگران !!!اگر مي خواهيم كشورمان درست اداره بشه و همه چيز سرجاي خودش قرار بگيره هيچ مصلحتي بالاتر از اجراي قانون نبايد دركشور ديده و اجرابشه!!
Iran, Islamic Republic of
نباید برای یک نماینده مجلس امتیاز خاصی قائل بشن و این که چطور میشه که این شخص چنین اجازه ای به خودش میده ؟
سید
Iran, Islamic Republic of
همین کدخدا منشیها پدر مملکت در اورده پس قانون کی می خواهد اجرا بشه قانون که فقط برای رعیت باشه همینه دیگه
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر یک ننه مرده ای بود حکم قصاصش را صادر کرده بودند این است نتیجه ژن زالو صفت
هادی
Germany
استدلال رئیس مجلس هیچگونه پایه حقوقی ندارد ، یک عمل مجرمانه رخ داده و دادستان بنابر وظیفه ذاتیش باید ورود کند ، چراکه بلحاظ حقوقی عمل مجرمانه با تخلف متفاوت است ،
تشخیص آسیب رسانی به دو نهاد حکومتی و حل کدخدامنشانه قضیه از اختیارات قاضی پرونده است و از حوزه آن دو نهاد درگیر خارج است.